{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Foder til 3' ponyer {{forumTopicSubject}}

Jeg har jordens dejligste 3'er Pony, som fylder 3 til maj.

Da jeg fik hende for lidt over et år siden, var hun skrækkeligt fejl ernæret - da hun levede af alt for meget havre.

Den tid jeg har haft hende, har hun fået suregrow og lucerne , og er derfor kommet i meget fin stand. DOG , har hun tendens til overvægt , og vil aldrig kunne komme på fuld sommergræs.

Når hun fylder 3 skal hun skifte foder. Kan i anbafale noget godt foder til en lille 3'er pony der let bliver tyk ?? Prisen er ligemeget. Dog må jeres dyrelæge gerne have anbefalet det før i anbefaler det til mig smiley

KH LærkeLiv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til 3' ponyer
  • #1   21. jan 2012 Hov , og det må ikke være havre smiley
    på forhånd tak!


  • #3   21. jan 2012 Jeg giver min roepiller og tilskuds foder (vitaminer) også får har wrap ved siden af smiley

    Det har han fået i et år nu, og det er fungeret rigtig godt.
    Nu er han så kommet på spåner og får så også noget müsli så han kan tage lidt på igen smiley


  • #4   21. jan 2012 jeg har tre stk ponyer i stalden, jeg foder med brogården safe and sound også får de hø, det har redet min felix fra ikke at være for tyk plus han har været forfanget for nogle år siden, så det kan anbefales..

  • #6   21. jan 2012 Vores Welsh-unghingste får ½ Besterly Reprodic og ½ Besterly Classic.. Et super godt foder til en rimelig penge..

  • #7   21. jan 2012 Hvis den allerede døjer med overvægt som SÅ ung, så ville jeg personling droppe alt hvad der hedder krybbefoder (excl vitaminer og mineraler selvfølgelig) og så drop wraPpen også.

    Min lille tykke shetlænder på 22år får kun hø om vinteren samt travo sport vitaminer og mineraler og lidt gulerødder i ny og næ. Om sommeren går han med mundkurv meget af tiden, da han har øjet med overvægt/ forfangenhed.


  • #8   21. jan 2012 Jeg er blevet anbefalet Subli Ponybrok til en pony af samme type som din..Det skulle være godt til ponyer med tendens til forfangenhed og overvægt. Se på deres hjemmeside eller kontakt en forhandler:=)

  • #9   21. jan 2012 Vores ponyer, alle som en, får dagligt:

    Meget tør wrap med lav FE lavet af ekstensiv hesteblanding
    Roepiller (blandet med lidt grønpiller for smagens skyld)
    Gulerødder
    Salvana hestemineral
    Hørfrø (da de har tendens til at gnave græsset hårdt ned i vintertiden og dermed ophobe sand i tarmene)
    Ølgær

    De står på træpiller og æder derfor ikke strøelse.
    De små går stævner på højt niveau og får masser af motion :0)


Kommentér på:
Foder til 3' ponyer

Annonce