{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken? [ DEBAT ]
  • #1   2. sep 2006 Ikke fordi at jeg ikke gider tidsmæssigt, men fordi det er spild af penge (og tid).. Har nemlig en ismule ! smiley

• #2   2. sep 2006 Det er overhovedet ikke sundt for hesten at gå med dækken, og de er altså heller ikke helt billige.. Man kan jo ikke bare nøjes med et enkelt dækken..

• #3   2. sep 2006 hvis en hest kan ungå at gå med dækken, synes jeg helt klart det er, det aller beste.. (men hvis de skal jo havde dækken, hvis de bliver redet) men det tager jo næsten ingen tid, at lægge på...

• #4   2. sep 2006 min tarzan får dækken på i morgen, han er nemlig allerede begyndt at få vinterpels, og så er det os på grund af vejr.

for hvis han ikk får dækken på så for han hår der er 2 cm, eller længere.. og så kan jeg ikke få ham ren..!

• #5   2. sep 2006 (det er kun regndækken, det varmer ikke)

og til vinter får han vinterdækken på..)

• #6   2. sep 2006 Kristina C: Enig, men har læst flere indlæg om at folk ligefrem ikke Gider også hvis hesten har det med at blive syg, så det kalder jeg nok rent dovenskab ..

• #7   2. sep 2006 bruger staldtææpe inde og ude, og så som overgnangs dækken staldtæppe+fleecetæppe(det tager jo så lidt længere tid at lægge på) og så vinterdækken og skridtæppe(det er mt fleecetæppe) sdå bruger i hvett fald dækkne, og det er jo bedre hvis hesten er et brugsdyr at klipppe det og så ofre de der 300 kr på et stalddækken og så 400 på et vinterdækken, helt ærligt ikke også, og måske lige et fleectæppe, og meget kan jo kløbees brugt så det er jo ikk pengene det er galt med.. altså du kan jo få en dækkensamling for 500-600 hvis du er god, og herrgud så lang tid tager det jo ikk at lægge det på..

• #8   2. sep 2006 Nej men nu er det altså de fleste heste der SAGTENS kan gå uden dækken og det er ikke altid det der er grunden til de fleste forkælelser.. Det er ikke alle der har råd til at købe dækkener for 1500 kr.. Minimum..

• #9   2. sep 2006 Jeg har dækkener på alle mine heste - sebastian & sky dancer fordi de er arabere, og ikke sætter særlig tyk pels, claus fordi han ryster når han ikke har, selvom han er en shetlænder.

• #10   2. sep 2006 og et dækken kan man sagtens få for en 400 kr

• #14   2. sep 2006 diamond bliver redet daglidt og han sveder en del over det , så han skal gå med dækken . Min far er rigtig meget imod det , men jeg er ved at få sat meningen med det ind i hovedet af ham . Hans heste hom han kun køre med , skal selvf. ikke have det på , da det slet ikke er nødvendigt .

Er enig med jer i , at hvis hesten ikke bliver redet og bare står , så er der slet ingen grund til at give den et på , men hvis den som diamond bliver redet dagligt , så ville det være synd de skulle stå og blive syge fordi de sveder .

• #16   2. sep 2006 det er jo ikke ders natur at gå med dækken, jeg giver ingen af min heste dækken på de sætter jo den vinterpels som de har brug for. og donna får en som er 4-5 cm lang. hun bliver jo heller ikke redet ret meget.de vil jo også aller helst gå uden. jeg bryder mig ikke om at de har dækken på . jeg har flere dækner med de bliver brugt til kørsel.

• #17   2. sep 2006 Jeg har en fjordhest ;b
    Plejer ikke at bruge det, men overvejer kraftigt at bruge det i år, da min hoppe er ifolet med en meget dyrebar hingst. Hun kommer ind om natten og i stalden er der ca. 17-18grader, hvor der måske er -5 uden for.. Så er lidt bange for hun taber sin vinterpels..

• #18   2. sep 2006 Arg, katrine, det passer ikk helt.

har købt 2 dækner idag til 1000 kr. tilsammen.

det ene et overgangs, og det andet et vinter.

vinterdæknet kan der komme hals på, og er fra Totti.

overgangs dæknet ved jeg ikk hvilket mærke er, men det er det du ved, det som janni har, bare en størrelse mindre.

• #19   2. sep 2006 malene&Pingo:

sådan som jeg forstår din kommentar, vil jeg sige det er DUMT!

man kan ikkke bruge tæppe og stalddækken sammmen, uden at ha vinterdækken eller regndækken oven på, når hesten går, ude. For ellers kan regnen komme igen, og så bliver hesten først og fremmest syg, for så står den med et koldt og vådt dækken, .

• #20   2. sep 2006 Der er bestemt ingen grund til at tage dækken på en hest der overhovedet ikke bliver brugt. Medmindre der er en anden god grund til det. Min skal selv ha dækken på. Pga den bliver redet dagligt, og sveder.

• #21   2. sep 2006 Fuldstændig enig med Lima..

• #22   2. sep 2006 Tjah... jeg gider godt nok ikke det med dækken, men hyppen for det på alligevel, for ellers kan jeg ikke strigle ham... jeg har det ikke så godt med støv smiley

Men jeg er sikker på at mulen er ligeglad med om han har dækken på eller ej... For han hygger sig næsten lige meget hvordan vejret er smiley

Kommentér på:
Dækken? [ DEBAT ]

Annonce