{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Drømme opstaldningen {{forumTopicSubject}}

Skal snart ud og købe min første hest ;D og derfor er jeg også begyndt at kigge lidt rundt efter opstaldning (: men hold da op hvor er det svært at finde et sted der opfylder alle ens krav..Så er der ingen ridebane, ingen tur muligheder eller man skal selv sorger for at fodre sin hest..

Ved ikke om det er mig der har for mange krav, eller er det bare svært at finde det rigtige sted?
og da i skulle finde opstaldning til jeres hest, hvilke krav havde i så smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømme opstaldningen
  • #1   20. feb 2012 jeg havde ikke så mange krav smiley blot folk var gode ved hinanden, og hesten havde dejlige åbne lyse bokse og meget foldtid, a jeg så fik ridehus, ridebane og perfekte tur muligheder er så den anden side a sagen smiley

• #3   20. feb 2012 må indrømme at jeg også er lidt vanskelig, men for mig var/er det vigtigste foldene.. men dem kan jeg også være HYS med. jeg vil nemlig ikke have min hest står i mudder til langt op af benene som de gør mange steder, så var heldig at finde et sted med KÆMPE folde.. dog en ulempe når hesten skal hentes smiley vi har en super udendørs bane og gode tur muligheder, dog desværre kun en meget lille hal, som ikk er til at ride ordentlig i ;( men men men, hellere undvære hallen, for min hest kunne ikke stå et bedre sted. der er styr på tingene og aldrig ballade. DEJLIGT. held og lykke med din søgen

• #4   20. feb 2012 hvis jeg skulle ud og have hest opstaldet så ville jeg ligge meget vægt på at hesten er så meget ude som muligt, at der er styr på foder og sommer græsset så hestene hverken får for lidt græs eller for meget. at der er hal og ordenlig hegn man skal os helst kunne ride lidt ud og ja så skal stemningen være god i stalden smiley skal heldigvis ikke have mine heste ude da jeg selv har drømme stedet smiley hvilket er den eneste måde man kan få det som man vil have det smiley som opstalder bliver man næd til at priotere det er svært at få det 7hele da ingen er ens smiley håber du finder et godt sted

• #5   20. feb 2012 Mine krav for et opstaldning sted er at hesten kommer på fold hver der mindst 5 timer, at der skal være ridehus eller et tæt på samt en ridebane. Hesten skal kunne sammen med de andre heste, og at man føler sig godt tilpas i stalden, det tidligere sted jeg stod var jeg rigtigt glad for 5 min væk fra hvor jeg bor, og det var fuld pension, og billigt, plus jeg kendte tur områderne ret godt, da jeg lærte at ride i samme by.

Så når jeg skal havde hest igen så skal det være der, eller et der har de samme ordninger.

• #6   20. feb 2012 Jeg er ret glad for min opstaldning.

Der bliver købt foder ind, der bliver blandet foder, hun bliver fodret, der bliver muget ud hos hende 6 dage om ugen (den 7. dag muger jeg for alle 5 heste), der bliver sørget for mad, hun bliver lukket ind/ud, har masser af foldtid, har en dejlig boks og får ormekur, vacc. og sko i forbindele med de andre heste, hvilket vil sige, at jeg ikke selv skal bestille tid, men bare betale. Derudover er hø, halm, foder, vitaminer med i prisen også.
    Der er gode turmuligheder og god stor ridebane. Jeg er ikke afhængig af en ridebane og kunne godt undvære den, men det er da fint, at den er der en gang i mellem smiley

• #7   20. feb 2012 Derudover er der rideklub ca. 20 minutter fra stedet - dog ikke noget jeg benytter mig af smiley

• #8   20. feb 2012 mine krav var følgende

løsdrift,
    fri adgang til wrap.
    store folde.
    græs folde til om sommern.
    gode tur muligheder.
    selv at med bringe foder
    ful pas.

jeg fandt det perfekte sted, enda med ridebane.

• #9   20. feb 2012 jeg er glad for hvor mine heste står,nemlig hjemme hos os selv : ) og der kan jeg selv bestemme tingene og hvordan de skal være : )

Kommentér på:
Drømme opstaldningen

Annonce