{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktikplads - dyrepasser
  • #1   23. feb 2012 Tror du virkelig skal være på dupperne, hvis du skal finde en ordentlig læreplads...

Pt er der mange der ikke rigtig kan komme videre i deres forløb pga manglende læreplads!

Men man skal jo aldrig sige aldrig ;o)

Ville satse på udlandet hvis jeg var dig - der er nok størst mulighed for at finde en!?

Men igen, måske du også bare bliver en af de heldige ;o)

• #2   23. feb 2012 Jeg har søgt ind på Dyr, plander og natur, der kan du blive dyrepasser, landmand med husdyr og andre dyr, og ja..

• #3   23. feb 2012 hvorfor som mester lære det tager dobbelt så lang tid, tror heller ikke du kan få lov at tage det hele sådan du er nød til at komme på skole første og andet hovede forløb, du skal bare bruge 2 år på at tage de 6 mrd grundforløb så, hvis du tager det som mesterlære.
    Du kan søge alle de steder de bruger dyrepasser, laboratorium, forsøgs steder, små landbrug, zoo´s, men du skulle kigge på landbrugs uddannelsen i stedet for, der er flere mulighedder bagefter og det er nemmer at finde både læreplads og arbejde bagefter.. men held og lykke

• #4   23. feb 2012 Der findes ikke mesterlære som dyrpasser længere.

• #5   23. feb 2012 vælger du praktikplads i udlandet, skal du være opmærksom på at der ikke er minimumsløn eller andre vilkår som du kan brokke dig over. har du skrevet under en kontrakt som de ikke overholder, vil der ikke være meget hjælp at hente i udlandet.

• #6   23. feb 2012 det er ikke helt rigtig camilla travel2farms de har masser af farm i udlande hvor man kan få praktik pladse, som alle overholder regler og sådan noget. og hvis de ikke gør er de behjælplige med hjælp og bistand, hvis man finder et sted selv, er det også med inde over så den kan blive godkendt som praktik plad, og sørge for de overholder regler og skriver under på kontrakter osv. men det kan studievejliderne på land og dyrepasser uddannelserne fortælle meget mere om

• #7   23. feb 2012 Team ELM - landmand med husdyr? hvad går det ud på?

• #8   23. feb 2012 ved godt at det vil være svært at finde en læreplads, men vil bar arbejde med det

• #9   23. feb 2012 JTK det vil sige du tager en landmands uddannelse med dyrhold som spicale, du lære om dyrkning af jorden,gødskning ovs men det er dyrene som du arbejder med og primært bliver undervist i

• #10   23. feb 2012 Har GF som dyrepasser, og er umiddelbart ikke interesseret i at blive landmand, men "landmand med speciale i husdyr" her er det husdyr der fanger min interesse - det har jeg aldrig hørt om før......

• #11   24. feb 2012 jtk der er altid været de to linjer, du kan ikke nå at sætte dig ind i det hele på 3, år og 8 mrd, da jeg startede for 10 år siden var der også heste som speciale, men det er der ikke så meget fremtid i, og tror også det er meget få skoler som stadig har det

• #12   24. feb 2012 det er en rigtig spændene uddannelse, og man får en rigtig bred viden om alt fra jordkulur til hvad der sker i en wrapballe med insymer

Kommentér på:
Praktikplads - dyrepasser

Annonce