{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.774 visninger | Oprettet:

Tysk hestefoder {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet en tysk side med hestefoder, og har længe tænkt på at skifte til St. Hippolyt og nu vil jeg så prøve at bestille her fra.

Men, jeg er i tvivl om hvad naturmüslien hedder på tysk? smiley

Nogen som kan hjælpe mig?

Er den her side jeg vil prøve;
http://www.pferdefuttershop.com/St.Hippolyt_cat_27.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk hestefoder
  • #1   16. mar 2012 Pferdefuttershop har ikke Naturmüsli fra St. Hippolyt. Har haft kontakt med dem.

• #2   16. mar 2012 de har slet ikke natur mysli i tyskland... Men skal du have et foder der ligner så skal det være nutri star, det dufter nøjagtig ligesom natur mysli og det er superlækkert....

• #3   16. mar 2012 Den Natur müsli de har fra St. Hippolyt i Tyskland er ikke den samme som i DK. Dvs at hvor de i danske sække skal have 100 gr på 100 kg hest, skal de have meget større mængde af det tyske for at være dækket ind på samme niveau! -Lige til info smiley

• #4   16. mar 2012 Tænkte også på at købe i Tyskland da det er billigere, men det bliver det jo så ikke i den sidste ende.. Eller hvad ?

• #5   16. mar 2012 Indeholder eggersmann så heller ikke der samme ? Kan købe en sæk revital cubes til 147 kr der nede, imod 170 herhjemme...

• #6   16. mar 2012 Øv at de ikke har naturmüslien. Overvejer deres Hesta Mix Müsli i stedet så, - nogen der har erfaring i at bruge den? Står desværre heller ikke rigtig hvor meget af den de skal ha'.

Lidt ærgerligt hvis det egentligt ikke kan svare sig at købe dernede.

• #8   16. mar 2012 I skal huske, at tænke på, at selvom foderet er noget billigere i Tyskland, så kommer der en stor fragtpris oveni. Og så er det næsten lige så dyrt i sidste ende, som hvis man køber det herhjemme. Jeg undersøgte fragtpris med Pferdefuttershop. Mener de skulle have 1000 kr i fragt. Jeg bor på midtfyn. Bor man i sønderjylland, kan det godt betale sig, at købe det i Tyskland.

• #9   16. mar 2012 Jeg har bestilt fra dem nu, - nu har jeg kun en hest at bestille hjem til, så har bestilt en sæk irish mash, tre sække foder og en sæk (10kg) hestegodbidder, fragten blev ca. 180kr for at få det sendt helt op til Nordvestjylland, det synes jeg ikke var så galt.

Så må jeg jo så se hvor længe det rækker til hende de tre sække, og om det kan svare sig.

Ellers må man jo smide traileren på bilen og køre til Tyskland og købe det selv i større mængder, de andre i stalden bruger det også, så der kan det måske svare sig.

• #10   16. mar 2012 Er man flere der slår sig sammen, med hensyn til at dele enten transport eller fragt, tror jeg også at der er noget at spare... Jeg kender en der kører derned og henter foder til deres, smart hvis de kunne tage et par sække med hjem til mig, har kigget lidt på eggersmann, jeg har en hest med tendens til forfangenhed, så han skal have revital cubes, men ellers er jeg lidt blank, han har fået struktur musli..

• #11   16. mar 2012 Vi køber vores foder hos http://www.absolut-horse.de/ og det er til rigtig gode priser. De har et bredt udvalg i produkter.

Vi få jævntlig foder hjem, så der er ofte plads på vores paller. Man skal beregne en fragtpris på ca. 0,50 kr. excl moms pr. kg (0,625 kr.), hvis det skal leveres til os (Lånum, Stoholm J - MidtJylland) og så er fodret stadig billigere end hos danske forhandlere.

• #12   18. mar 2012 jeg handler hos pferdfuttershop. jeg køber havens sports musli. incl fragt sparer jeg ca 10% i forhold til i dk, og så er det jo leveret på adressen når jeg bestiller det i tyskland

• #13   18. mar 2012 fragten er 4,99 euro(ca 37,5 kr) pr 25 kg

• #14   22. mar 2012 Jeg fik mit foder hjem, men kan godt se den der med at de skal ha' mere - mener det kun er 100g pr 100kg hest de skal ha' af Naturmüslien, men den her skal hun ha' 600g pr 100kg hest, og min vejer 500kg - så ryger sådan 3 sække hurtigt og så er der virkelig ingen penge sparet, tværtimod.

Men, nu fik jeg da afprøvet det - nu får hun det foder og så må jeg bare købe foder herhjemme næste gang smiley

Kommentér på:
Tysk hestefoder

Annonce