{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Hvilken trailer skal jeg købe!? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at anskaffe mig en trailer!
Jeg søger en pæn trailer med en ca lastevne på 1200 kg
Jeg er faldet lidt for Brenderup Imperial, men ved i virkeligheden ikke hvordan den er!
Kan I anbefale nogle gode trailere og evt nogle steder hvor man kan få nogle gode trailere til en fornuftig pris!? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken trailer skal jeg købe!?
  • #1   30. mar 2012 Cheval libert - det er super gode trailere og de er ikke vanvittig dyre smiley

• #2   30. mar 2012
    Böckmann vi har en comfort som vi købte privat den er alle pengene værd og aldrig har den fejlet noget og ligger bare super på vejen..

• #3   30. mar 2012 Humbaur rapid smiley

• #4   30. mar 2012 Du skal da købe min :D!
    En bockmann.

Ej.. Jeg har altid lært at man skal holde sig fra alt andet end bockmann. De ligger godt på vejen, jeg skal ikke frygter døren bliver sparket op og hesten falder ud på motorvejen og skal aflives (en frygt er der jo altid) men.. ja smiley
    Brenderup er jeg bange for. Der er fxx. en film herinde, hvor traileren er fuldstændig blank!

Men ja..

• #7   30. mar 2012 Hvis du køber for at beholde i mange år, så kan jeg anbefale en Böckman. Vi har en Topmaster fra 2008 og den står stadig som ny.
    Er nem at trække og bremser fantastisk samt har lav læssehøjde.
    Vi har så valgt den med dobbelt funktions bagdør, så den både er rampe og dør. man kan så bruge traileren, når man skal hente pallevarer på foderstoffen.
    Prisen på en Böckman se også ud til at hold, så brugt prisen er ganske god, hvis man en dag vil af med den, men det er vist ikke særligt sandsynligt.

• #8   31. mar 2012 Hvor ville I købe trailer - privat eller feks kongeå!? smiley

• #9   31. mar 2012 En Henra, den kan altid skruges sammen, det kan en der er nittet sammen ikke og slet ikke en glasfiber...

Min er en Henra og den er fra 04 den virker i alt endnu, den har kørt en pæn del og der er aldrig problemer, alt virker og jeg ved at jeg kan skifte en plade om det bliver nødvendigt...

Husk en kombi rampe, det gør glæden det større, da du så kan bruge den til meget andet smiley

• #10   31. mar 2012 Jeg har en Sealandia - det er en kanon tralier. Den ligger godt på vejen, og der er god plads og god højde.

• #11   1. apr 2012 Du kan nok læse, der er mange meninger smiley

Jeg er utrolig glad for min humbaur rapid - som skrevet.

Der er jo fordele hvis du køber ved fx Kongeå, men jeg synes det er meget begrænset hvor meget bøvl der er med hestetrailere (forudsat at ma altså ved hvad man skal se efter). Jeg tænker garanti.

Jeg har købt privat - med stor succes. Det farligste ved køb af brugte trailere er - bunden! Bund! Bund Bund! Det er ikke altid let at se om den har fået revner (dårlig vedligeholdelse eller hest der måske har tumlet/hoppet). Det kommer igen an på hvilken bund du søger. Aluminum er klart at foretrække, så slipper du for vt udskiftning, som kan være besværligt.

Pøj med det smiley

Kommentér på:
Hvilken trailer skal jeg købe!?

Annonce