{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prednisolon
  • #1   17. apr 2012 Lige i dette tilfælde vil jeg råde dig til at tage denne snak med dyrlægen, ved at der er nogle grimme bivirkninger på mennesker.

  • #2   17. apr 2012 det skulle være betændelseshæmmende men bivirkninger må du vist spørge dyrlægen om

  • #3   17. apr 2012 Unskyld jeg spørger,hvorfor skal han have det? smiley
    -Min hostehest har fået det på et tidspunkt, men han har fået så meget forskelligt de sidste par år, så kan desværre ikke huske det smiley
    Hvilken form giver du det i? smiley


  • #4   17. apr 2012 Jeg har selv været på prednisolon og bivirkningerne er slet ikke sjove.. Vil virkelig anbefale at du spørger dyrlægen om det. Og om hvorvidt det er eneste løsning..

  • #5   17. apr 2012 Han har været indlagt på KU Life i Taastrup i 6 dage, hvor han blev undersøgt indvendigt, da han er bagud i vækst og ikke kan tage på i vægt uanset hvad jeg gør. Han har haft en svær start på livet.
    Diagnosen lød: Cyathostomiasis.
    Fik Prednisolon med hjem til ham. Og de må ligesom vide, hvad der er bedst, at behandle med. (KU Life) :o) Efter at have haft kikkert igennem næsen, blev han lidt snottet og måtte først starte behandling op, når dette var ovre.

    Til info, så har jeg ringet til KU Life, men fik kun fat i sekretæren. Så jeg venter opkald fra en af dyrlægerne derfra. (Har også fået nogle forkerte doseringer)

    Det er forresten i pulverform.


  • #6   17. apr 2012 Mennesker har nogle rigtig grimme bivirkninger ja, har selv været på det... Puuha. Men min mis får nu prednisolon, og har ingen andre bivirkninger end at hun sover meget mere.

    Men jeg ville altså give hesten en behandling med mavesårmedicin bagefter, Pronutrin er meget godt for maven.. Det fordi mediciner generelt er meget stærke for hestens mave, og laver maveår ret hurtig smiley


  • #7   17. apr 2012 Han blev indlagt på bagrund af, at vi troede han havde mavesår, men det har han ikke.

  • #8   17. apr 2012 Nej, men det kan han hurtig få af de der mediciner. smiley 90% af alle løbsheste, og 80% af alle rideheste har mavesår af en eller anden grad..

Kommentér på:
Prednisolon

Annonce