{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Hvor længe holdte jeres part? =) {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige om den skulle i Off Topic, men nu endte den her.

Ja, overskriften siger vidst det hele. Hvor længe havde i part på en andens hest (eller har haft). Sagde i den selv op eller gjorde ejeren det? Hvad med jer der selv har hest. Har i haft part på jeres hest? Hvor længe og sagde i den selv op, eller sagde parten op? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe holdte jeres part? =)
  • #1   19. apr 2012 Min første part red jeg ½år som part (: også fik jeg part på en bedre pony i 1½år og fik så min egen pony da jeg var blevet alt for lang benet til min part smiley
    Vi sagede selv parten op smiley

• #3   19. apr 2012 Jeg havde part på Montana i ca. 5 år. Har virkelig fortrudt jeg stoppede mange gange siden, men det var nok bedst.. Havde part på Tiffani i 3 år. Stoppede pga. tidsmangel.

• #4   19. apr 2012 Min den sidste havde jeg ca 1½år og blev enlig aldrig opsagt Men ejer fik egen gård og hun flyttede hesten hjem.
    Jeg kan ikke finde en ny som er som den hest, så må nok ofre mig og tage til holdbæk og ride.

• #5   19. apr 2012 Jeg har været på samme gård i over 10 år, og det har været meget naturligt, at når jeg blev for stor, så blev der fundet en anden pony til. Eller også hvis ponyen blev solgt, så fik jeg en anden. smiley

• #6   19. apr 2012
    Jeg fik part på Maja sommeren 2006 hvor hun var 25år, stoppede med at ride hende i 2011 da hun blev aflivet som 30årig smiley

Sååå.... Holdt 5år og var blevet længere hvis hun ikke var blevet aflivet smiley

• #7   19. apr 2012 jeg havde part til min hoppe dog har de max holdt 3 mdr men det er nok min egen skyld at jg er lidt for overbeskyttende

• #8   19. apr 2012 Jeg havde part på en oldenborgblanding i 2½ år, og sagde selv op da jeg fik beskeden at den blev sat til salg smiley
    Så havde jeg part på min undervisers hest indtil den blev solgt (lige over 3 måneder), og så på hendes nye indtil hun begyndte at overveje at flytte den - så sprang jeg fra og købte min egen smiley Den havde jeg part på lige omkring et år.

• #9   19. apr 2012 Jeg havde part på Nande i næsten to år og blev sagt op.
    Nu har jeg haft part på to andre i liiige over et halvt år og regner stærkt med, at det bliver jeg ved med i meget lang tid!

• #10   19. apr 2012 Nu har jeg part*

• #11   19. apr 2012 Min første part fik jeg i sommeren/efteråret 09 mener jeg.
    Efter at jeg havde redet på den i knap 1 år sagde jeg selv op da den var sindssyg efter at havde stået i boks hele vinteren og blev kun redet af mig som var rideskolerytter smiley

Efter et par måneder fik jeg part på en ny hest ( Som nu er min egen :'))
    Der havde jeg part ca 3-4 måneder også købte jeg hende. Selvom det faktisk ikke var meningen men kunne ikke holde tanken ud at hun skulle sælges til en anden smiley

Har selv haft 3 parter som har været lidt forskellige

Den første part kunne jeg mærke at der var noget galt, og det vidste sig så også senere. Men tror på de 2½ år har de nok haft lidt under et ½ år hver pr part (:

• #12   19. apr 2012 Min allerførste part (rideskolepart) sagde jeg selv op efter næsten et år.
    Herefter fik jeg min første privatpart på Pi, det varede cirka 8 måneder, her sagde jeg også selv op.

• #13   19. apr 2012 Min første part holdt 1 år, og jeg sagde selv op pga jeg gerne ville videre smiley Nu har jeg så part på en deeejlig ponymand, og det har jeg haft i ca 1½ år, og ham vil jeg bestemt ikke væk fra - selvom jeg nok er ved at blive lidt for langbenet smiley

• #14   19. apr 2012 Chiquitha havde jeg part på i 7år, ingen af os sagde den op, hun blev desværre aflivet..

Og så har jeg haft en masse andre alt mellem et par måneder til år, alle har jeg selv opsagt..

Har haft part på anton i 2,5måned og der opsagde jeg parten

• #15   19. apr 2012 Jeg fik første part februar 2011. Har stadig på ponyen, men siger den snart op da jeg er begyndt at blive for langbenet, og skal videre il noget dygtigere smiley

• #17   19. apr 2012 Jeg havde privatpart på en hest i lige over et år. Men efter problemer med ejer og hesten skulle aflives, så stoppede jeg. Så nu leder jeg efter en ny og får muligvis på en rideskolehest indtil videre smiley

• #18   19. apr 2012 Jeg havde en part på bonnie, men ikke i lang tid, nogle måneder. Vi blev sammen enige om at det nok var bedst hun stoppede for min hest var for voldsom for hende, så hun mistede lysten

• #19   19. apr 2012 Havde en part i ca 6 måneder. Harmonrede ikke så havde det fint med hun sagde parten op. Har nu fået en ny part, og pt. Går det bare godt og hun holder så meget af min dreng, selv om hun dårligt har siddet på ham. Så tror dette blir et rigtigt langt og godt forhold hun får med min lille hest... smiley

• #20   20. apr 2012 Jeg har haft 2 parter på min hest, den ene stjal mine ting (var der 3-4mdr) og den anden var bare ikke den rigtige (var der kun 1 måned) og det var mig der sagde den begge op og var helt sikker på jeg ALDRIG skulle have en part igen!
    Men blev gravid og blev nød til det, og jeg er 100% tryg ved at lade hende ride min hest og hvad der ellers høre til, hun er så sød ved både mig og hesten at jeg håber jeg har hende for evigt! (:

Jeg har kun haft part på en pony engang... Først havde min søster part i 4-5år, men hun blev allergisk ): men intet er så skidt det ikke er godt for noget! For så fik jeg part i 3 år, han er ca 28 nu, og 3'er pony så nu går han som hygge pony hvor vi bare kommer og nusser lidt om ham (: efter hvad jeg kan regne ud er det 14år siden min søster begyndte at ride ham, så jeg tror ikke ejerne har noget i mod os da de bor over 300km væk og derfor kun kommer der når de er hjemme og besøge familie (:

• #21   20. apr 2012 OG har en veninde der havde part på samme hest (fjordbolle på hestemål) i ca 8 år, men "kom til" at blive kærester med ejeren søn og da de gik fra hinanden blev alle uvenner og hun opsagde parten ):

• #22   20. apr 2012 Jeg red på Ohara 1 år, h or efter jeg købte hende:-)

• #23   20. apr 2012 Jeg har haft part på milano i 5_6 år men red ham også før det så ialt har jeg redet på ham i omkring 8 år. Og rider ham stadig.
    Min plan er ikke at holde før han ikke kan mere:)

• #24   20. apr 2012 Jeg havde min i et 2 år ca :-).

• #25   20. apr 2012 Har haft to parter til grafik.
    Den ene havde ca et års tid (tror jeg?) hende opsagde vi selv da hun var blevet alt for langbenede til ham, samtidig med hun ikke red som hun skulle.
    Den anden part var der vel i 2 1/2 år, vi blev enige sammen om at hun ikke længere skulle have part på ham, da han var blevet skadet og vi ikke kunne sige om han ville blive ridehest igen + hun havde sin ejen hest at ride også.

• #26   20. apr 2012 Hov den første havde part i et halvårs tid

• #27   20. apr 2012 Min tidl.part Picasso red jeg i næsten 2 år, og sagde den selv op smiley

• #28   20. apr 2012 fra maj til december pga hesten skulle flyttes og der var for langt at køre på knallert for mig.. desvære.. han var en super hest

• #29   20. apr 2012 Min første part varede en sommerferie og den sluttede fordi jeg havde for langt ud til den i skoletiden.

Men anden part varede et par måneder, stoppede den fordi jeg ikke kunne arbejde med ejeren smiley

Og min nuværende "part" har jeg haft i 2 år, og den har jeg tænkt mig at holde på i laaaang tid endnu! smiley

• #30   20. apr 2012 Jeg havde part på en rideskolepony i 2-3 år ..
    Dertil havde jeg part/lån (havde ham som egen) på Jelle i lidt over et år ..

• #31   20. apr 2012 Har haft "part" på Krølle i 2½ år nu, og hænger stadig ved smiley

• #32   20. apr 2012 Baby havde jeg part på i næsten et år, da han blev aflivet.
    Sietse havde jeg part på i 2 år, hvorefter han blev solgt.
    Coda havde jeg part på i næsten et år, indtil han blev solgt.

smiley

• #33   20. apr 2012 Min første part var Buster, en dejlig fjordhest vallak som jeg havde part på i ca 3år, men som jeg desværre vokset fra. Derefter fik jeg part (først halv-og efterfølgende hel) part på Casper, efter halvanden år endte jeg med at købe ham, og har nu været den glade ejer af ham i 7år smiley

• #34   20. apr 2012 En pige på 11 år har part på Goya og har haft det i snart 1½ år smiley

• #35   20. apr 2012 Tasha (lillesøster) fik i februar en part i en 3'er pony på rideskolen. Hun rykkede så hurtigt på den at kun én måned efter fik hun sin egen 3'er pony af bedsteforældrene, derfor opsagde vi parten efter meget meget kort tid.

Cille har aldrig haft en part, men lånte en overgang hendes storesøsters hest til ridning. Det opgav vi dog hurtigt for havde søsteren en dårlig dag gik det ud over Cilles undervisning.

Nu har vi Fareed, ham er der ikke nogen der som sådan har part på, og alligevel lidt, ved ikke helt hvad jeg skal kalde det. Vi har en super dejlig pige på rideskolen som hjælper os med at ride ham og har gjort det siden august/september sidste sommer (2011). Hun får undervisning på ham en gang om ugen og rider ham ind imellem også ud over det. Men vi betaler hende ikke for det og hun betaler heller ikke os. Vi betaler den undervisning hun får. Ved ikke om det kan kaldes en part. Ud over Fareed har hun sin egen pony som hun også rider smiley

• #36   20. apr 2012 Nå ja regner så med at hun skal ride på Fareed sammen med Cille indtil der er helt styr på ham og til Cille selv vil ride ham 5-6 dage om ugen. Eller selvfølgelig indtil pigen ikke vil/kan hjælpe mere smiley

• #37   20. apr 2012 Har haft part i min plet hest i 2½ år indtil videre... Bliver os ved med og have part i ham indtil han eventuelt bliver solgt...

• #38   20. apr 2012 Min længste part var i 1 år cirka, ponyen døde desværre af tarmslyng selv om den var ung smiley

• #39   20. apr 2012 Min første part red jeg i ca 1½ år, hvorefter hun så blev solgt.
    Den anden, som er den jeg rider nu, har jeg redet lige lidt over 1 år. Og der er ikke nogle planer om at stoppe smiley Heller ikke fra ejers side. Hun siger at så snart jeg stopper som part, så bliver hesten solgt, da hun ikke får den brugt. Men hesten er hendes lille øjesten, som hun købte for 11 år siden for 1 kr. Og se hvor hun har bragt os begge hen :b
    Og så er det simpelthen den skønneste lille hest smiley

Kommentér på:
Hvor længe holdte jeres part? =)

Annonce