{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Reglementer DRF {{forumTopicSubject}}

Er der egentlig ikke nogen herinde som læser reglementerne?

Ej undskyld det var ikke pænt sagt, men synes jeg igen og igen støder på spørgsmål hvor et simpelt opslag i reglementerne på DRF's hjemmeside kan give svaret, men folk gør det ikke og det undre mig lidt hvorfor?

Jeg kan forstå når vi taler de helt unge mennesker på 12-13 år eller mindre, for de kan være svære at forstå, men når vi snakker voksne mennesker?

Det er altså ikke for at være led eller ond ved nogen, det undre mig bare at man ikke slår det op. Er det fordi det er nemmere at spørge eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reglementer DRF
  • #1   26. apr 2012 Ja jeg har læst de fælles, etiske og dressur og spring, da det er dem jeg skal bruge til noget.. Hvis man ønsker at starte stævner indenfor DRF vil jeg mene man er forpligtet til det.. Hvis nu alle bare gjorde det, så var der ikke de forumemner herinde om man må dit og dat, da det hele kan læses derinde..

og så svært er det heller ikke at finde ud af..

• #2   26. apr 2012 Helt enig !

• #3   26. apr 2012 Mon ikke det har noget at gøre med, at selvom man faktisk har læst dem, så kan man nemt komme i tvivl.
    Jeg starter faktisk ikke stævner, men har da kigget i reglementerne fra tid til anden og kan altså godt forstå at nogle kan blive i tvivl om hvorvidt de har forstået det rigtigt.

Især hvis man tænker på hvor nemt, man kan blive i tvivl, når man hører at andre har opfattet en regel på en anden måde, end man selv gjorde.

• #4   26. apr 2012 Enig smiley
    Det er super nemt lige at slå noget op i reglementet!
    Men det der irriterer mig mest er folk der ikke har styr på reglerne som så sidder og svarer forkert på spørgsmålene...

• #5   26. apr 2012 Selvfølgelig kan man spørge hvis man er i tvivl, og det har jeg også set nogen gøre og det synes jeg også er i orden. Det var ikke sådan ment smiley Men dem som ikke engang har undersøgt tingene selv, det er mere dem som jeg hentyder til.

Og det med at svare forkert må jeg erkende jeg har gjort, men det var en huskefejl. Heldigvis blev jeg rettet og var selv inde og tjekke også bagefter smiley

Vil i bund og grund mene reglerne er rimeligt nemme og forstå. Jeg er først for nyligt begyndt og studere dem fordi mine børn er begyndt og stille stævner. Og ja jeg har også kun læst dem som omhandler fælles, spring og dressur, for de andre er ikke af umiddelbar interesse. Men bliver der behov for dem vil jeg læse dem igennem, og kommer jeg i tvivl vil jeg klar spørge smiley Det synes jeg er ok

• #6   26. apr 2012 Jeg kan slet ikke komme ind på DRF så kan ikke gå ind og læse det.. -.- Det er lidt irriterende

• #7   27. apr 2012 Psyko - det lyder mærkeligt smiley

Kommentér på:
Reglementer DRF

Annonce