413 visninger
|
Oprettet:
Reglementer DRF {{forumTopicSubject}}
Er der egentlig ikke nogen herinde som læser reglementerne?
Ej undskyld det var ikke pænt sagt, men synes jeg igen og igen støder på spørgsmål hvor et simpelt opslag i reglementerne på DRF's hjemmeside kan give svaret, men folk gør det ikke og det undre mig lidt hvorfor?
Jeg kan forstå når vi taler de helt unge mennesker på 12-13 år eller mindre, for de kan være svære at forstå, men når vi snakker voksne mennesker?
Det er altså ikke for at være led eller ond ved nogen, det undre mig bare at man ikke slår det op. Er det fordi det er nemmere at spørge eller?
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
og så svært er det heller ikke at finde ud af..
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Emner: 130 Svar: 918
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Jeg starter faktisk ikke stævner, men har da kigget i reglementerne fra tid til anden og kan altså godt forstå at nogle kan blive i tvivl om hvorvidt de har forstået det rigtigt.
Især hvis man tænker på hvor nemt, man kan blive i tvivl, når man hører at andre har opfattet en regel på en anden måde, end man selv gjorde.
sep 2005
Følger: 82 Følgere: 89 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 1.607
Det er super nemt lige at slå noget op i reglementet!
Men det der irriterer mig mest er folk der ikke har styr på reglerne som så sidder og svarer forkert på spørgsmålene...
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.115
Og det med at svare forkert må jeg erkende jeg har gjort, men det var en huskefejl. Heldigvis blev jeg rettet og var selv inde og tjekke også bagefter
Vil i bund og grund mene reglerne er rimeligt nemme og forstå. Jeg er først for nyligt begyndt og studere dem fordi mine børn er begyndt og stille stævner. Og ja jeg har også kun læst dem som omhandler fælles, spring og dressur, for de andre er ikke af umiddelbar interesse. Men bliver der behov for dem vil jeg læse dem igennem, og kommer jeg i tvivl vil jeg klar spørge
dec 2007
Følger: 91 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.006
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.115
Reglementer DRF