{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Ejerskifte efter at have lavet pas {{forumTopicSubject}}

Hej.. Dyrelægen har nu været her og lave pas til de 2 nye ponyer vi har fået os..

Hun har så bedt mig om at gå ind på videncentre landbrugs hesté hj side og få avet sådan en ejerskifte blanket..

Men lige meget hvor meget jeg kigger så kan jeg ikke finde det link som jeg skal printe ud og sende til landbrugs centret..

Hjæælp så er i søde.. Kan i sende mig et direkte link til den side hvor man laver sådan et ejerskift når man har fået lavet pas med dyrelægen..

Nogen må vide hvad jeg taler om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerskifte efter at have lavet pas
  • #1   7. maj 2012 Ja jeg har jo så et seriøst problem, for vi fik bare lavet pas på min hoppe dengang, og har ingen sælgererklæring eller noget som helst på hende, ej heller ejerskifte.

• #2   7. maj 2012 jeg fik tilsendt een sælgererklæring fra ham jeg købte Lybra af for 6år siden. Sendte det til landscenteret med brev om jeg ville ha lavet et ejercertifikat og ved gud om de ikke bare sendte mig beskrivelsen af hende og med opdrætter og mig som ejer og en kopi...står og skal til kåring med hende i juli..håber de snart har forstået hvad jeg skal ha. ingen ejercertifikat ingen kåring.

• #3   7. maj 2012 Karina.. Eej hvor surt.. havde hun ikke fortalt til dig hvad du skulle gøre for at få hende i dit navn

TEAM ja det fandeme flot klaret af dem.. DU må ringe ti dem og sige det som det er og forklar hvad det er du har fået tilbage ?

Jeg har funder ud af hvad det er jeg skal for at få ejerskiftet igang.. Håber jeg.. Så finder ud af når jeg får passene osv at det så er kommet i mit navn og intet går galt smiley

Kommentér på:
Ejerskifte efter at have lavet pas

Annonce