{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opmåling og bestilling af vindue 500 kr.
  • Kablet til min robotplæneklipper er revet over og jeg kan ikke fine hvor 1.500 kr.
  • Miele Washing machine repair 900 kr.
  • Opsætning af badeværelsesmøbel inkl. vask og spejl 1.800 kr.
  • Udskiftning af opvaskemaskine, demontering af gammel samt montering af ny 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At købe hest på Hjallerup
  • #1   22. maj 2012 Jeg kender en der købte en 1'er pony dernede og ny går den distrikt stævner med placering i spring smiley

• #2   22. maj 2012 Uden at have nogen erfaringer med det, så skulle jeg mene at odds'ne for at få en fin hyp med hjem, er langt bedre nu, efter de nye pas regler kom smiley

• #3   22. maj 2012 Ja, det er jo en anden ting. Hvordan kan man vide at hesten er ok når den står der? Kan man kræve at ride den hvis de siger den er tilredet? Synes det kunne være en spændende tilgang til at købe hest. Den sidste dag kunne man måske have held i sprøjten smiley

• #4   22. maj 2012 Tjae, for 11 år siden var mine forældre på Hjallerup og de fik købt en del ponyer hjem hver især. Min mor købte så en hoppe med et 14 dage gammelt føl ved siden. Hoppen var dog meget underernæret og blev vurderet til kun at være 2 år. Men.... nu 11 år efter har vi dem begge stadig - det er Hokota og Føllebølle smiley

Jeg har endda et til føl efter Hokota og det er Taura. Så det at købe fra et marked kan altså godt give mange gode år =)

(P.S. Ikke alle hestehandlere mishandler hestene, der er jo rent faktisk dem, som køber de mishandlede heste fra private og så sælger dem videre til en ny chance.)

• #5   22. maj 2012 Og ja, jeg vil mene du sagtens kan be om at ride hesten - jeg har ofte set folk prøveride en hest de var interesseret i på et marked =)

• #6   22. maj 2012 det kan du ikke være sikker på..
    Hvis du ikke kan få lov at ride den kan du jo i princippet lade være med at ride den, men være opmærksom på at den kan have fejl.. Jeg har set hest på et marked som bestemt ikke burde blive redet. (den havde en skade)

Personligt ville jeg aldrig købe en hest der ikke havde været igennem dyrlæge, men det er jo forskellig hvordan man har det, og man har jo lov at være heldig. Der er bestemt også nogle af hestehandlerne der er til at stole på smiley

• #8   22. maj 2012 D. 1-3 Juni (:

• #10   22. maj 2012 Tak skal I have - det er jo bestemt et kig værd smiley

Kommentér på:
At købe hest på Hjallerup

Annonce