{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De "bedste" ting i hesteverden ?
  • #1   24. maj 2012 Jeg elsker følelsen af at komme ud til et dyr, der er så stort og stærkt, men som alligevel lader dig vise den vejen frem, samt kaster sin kærlighed på dig. At sætte sig op på sin hest og bare have den fornemmelse i maven, at man nærmest svæver afsted. Den måde man sætter sig ind i en helt anden verden, hvor der kun er en selv og hesten. Der er hele tiden nye udfordringer. Selve staldarbejdet er altid hyggeligt, når man er flere. At kunne stå og bruge flere timer på, at strigle hesten, og man blir aldrig træt af det.. jeg kunne blive ved smiley

• #2   24. maj 2012 Når du kommer hen til en hest der ser så deprimeret ud, og når den så får øje på dig, så kommer julelysene frem i dens øjne.. Det er mums smiley
    Eller når du kommer for at hente hesten på folden, og den så løber dig i møde, og evt vrinsker.. Det er rart smiley

Men det jeg føler er allerbedst, er når jeg står og klør Coco, og han begynder at stå og sove ved mig med hans hoved på min skulder - i just like that alot smiley

• #3   24. maj 2012 den kærlighed noge har til deres heste min hest er som min bedste ven... det , det bedste at man for såden en god ven og samarbedts partner

• #4   24. maj 2012 Elsker lugten, lyden, det jeg ser og oplever...
    Elsker den glæde man får i maven når man hygger med hesten, rider og hidser sig op over man er en kegle til at få hesten til noget man ikke selv kan.. smiley
    Elsker at hesten tilgiver mig min dumhed og fejl og bare gnægger tilfreds når man fodrer den..
    Elsker muskelømhed efter en lang dag i stalden, elsker at ligge på græsset mens de græsser rundt om..
    Elsker når min mindstemand på 65 cm hellere vil kramme og kysses end spise sit foder...
    Kan ikke sige noget negativt lige pt...Ud over at jeg syntes jeg har for lidt tid...

• #7   24. maj 2012 Fölelsen af når det man har tränet med sin hest ser godt ud og man kan se fremskridt
    Viden om at sådan et stort og stärkt dyr vil lade små skravl som os före den rundt I verden, lade os sidde på deres ryg og stadig väre blide mod os.
    Fölelsen af at have en bedste ven for livet..

• #9   24. maj 2012 Følelsen af, at min hest sagtens kunne slå mig ihjel, men vælger at stole på mig. En bedste ven for livet smiley

• #10   24. maj 2012 jeg elsker at komme ud til en stald med godt humør masser af hese snak, end masse pige gøjl og de dejlige heste der står på marken og græsser .

• #11   24. maj 2012 Friheden ved at sætte sig på heste ryg, ride ud gennem skoven og mærke vinden i håret. det er fantastisk..

• #12   24. maj 2012 Det bedste i hele verden er at ride en lang tur uden sadle, i shorts, i bar tær & i solnedgangen! Også selvfølgelig på verdens bedste pony Dina smiley

Kommentér på:
De "bedste" ting i hesteverden ?

Annonce