{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.786 visninger | Oprettet:

brugt hø og halm i pose .lossepladsen ?? {{forumTopicSubject}}

hej. kender en der sir hun samler dagligt det hø og kalm de ikke har spist og evt tisset i samme i en stor genemsigtig pose der har samme størrelse som de sorte sække. og køre dem på genbrugspladsen og smider det i småt brandbart.. hun gør det pga møddingen er en med spåner og holder den mere nede på den måde. må man egentlig det? kan ikke finde noget på genbrugs pladsers hjemmesider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brugt hø og halm i pose .lossepladsen ??
  • #1   7. jun 2012 Mener der er et eller andet med at erhvervsdrivende landmænd ikke må aflevere på genbrug, men ved det ikke.

Umiddelbart ville jeg mene at det skulle i haveaffald, og ikke småt brændbart. Jeg afleverer vores brugte kaninhalm og hø i haveaffald hvis der ikke er plads i den grønne havespand

• #2   7. jun 2012 Ja det må man vel godt.. Jeg kørte en halv balle wrap der ud under haveaffald da den var blevet dårligt.

• #3   7. jun 2012 Erhverv skal betale et affaldsgebyr så må de aflevere affald på genbrug, men ikke alle genbrugsstationer vil modtage halm.

I vejledningen for sortering af affald fra landbruget står der at halm og dybstrøelse skal anvendes til andre landbrugsmæssige formål.

Nu kender vi ikke mængden af halm og hø, men umiddelbart vil jeg sige at i små mængder, så burde der ikke være noget problem.

• #4   7. jun 2012 Jeg afleverer alt vores kanin affald i småt brændbart.. smiley Så ja det kan man sagtens.. smiley

Kommentér på:
brugt hø og halm i pose .lossepladsen ??

Annonce