{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

erfaringer med ekstra tilskud af E-vitamin-Selen {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

min hoppe står og skal i genoptræning og er blevet anbefalet at give et ekstra tilskud af E-vitamin med Selen osv. (har bestilt Equiforce E+)

vil lige høre jeres erfaringer med det, og om det hjælper hesten til at komme bedre fra "start" så at sige? Altså mht. syre i musklerne, bedre muskelmasse og bedre opbygning? Hesten skal til at trænes på en helt anden måde, derfor blev det anbefalet for at skåne hende mest muligt. (vi tager den selvfølgelig stadig stille og roligt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaringer med ekstra tilskud af E-vitamin-Selen
  • #1   7. jun 2012 Altså jeg bruger Travo E-vitamin flydende (Men tror ikke der er såå meget forskel på mærkerne. )

    Jeg bruger det fordi min hest er tit rimelig stiv i nakken (kroppen).
    Men jeg har lige få nylig fået af vide af en anden som tidligere har været på min ridecenter at hun synes at min hest så godt ud med de muskler, både i hoved og i kroppen.

    Vil lige sige at det kan godt tage en DEL tid før det kan mærkes/ses at det hjælper. Men jeg synes det er en godt hjælpemiddel. smiley

    Jeg ved ikke helt om det gav en lille indblik, da min hest kun har problemer med stivhed i kroppen. smiley

    MVH. F.L.A


Kommentér på:
erfaringer med ekstra tilskud af E-vitamin-Selen

Annonce