{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træpiller som strøelse..
  • #1   12. jun 2012 Ditte - hvor køber du 25 kg. sække så billigt??? for den pris er den pris jeg skal give hvis jeg køber 16 kg sække...!


    ps. husk at vande træpillerne en gang imellem, ellers støver de også


  • #3   12. jun 2012 træpiller støver mere end halm.

  • #4   12. jun 2012 jeg bruger spåner

  • #5   12. jun 2012 det er vel og mærke bare min oplevelse af brugen af træpiller..
    Synes de støver rigtig meget


  • #6   12. jun 2012 Vi var glade for vores. Hvis du vander første gang så støver de ikke..

    Tager klatter hver dag, muger lidt ekstra ind i mellem og fylder op efter behov.. Tror vi brugte en sæk pr boks om måneden..


  • #7   12. jun 2012 Ditte: sælger han til andre? smiley

  • #8   12. jun 2012 Jeg vil på ingen måde anbefale Træpiller.
    Jeg gav 836 kr. i opstart - 24 sække (boks 4*4,5). Min hest er forholdsvis renlig, men det var et marreridt at muge ud i! Bunden blev også meget hurtigt ulækker.


  • #9   12. jun 2012 Vi stå på halm piller jo lidt det samme syntes dog det mega dyrt. Vi giver 36 per sæk og der vist omkring 15kg i tror jeg måske kun 12 til opstart plejer de at bruge 10-12 sække jeg vil sige mindst 20 før der lidt bund. Vi får 4 sække tildelt om måneden langt fra nok bruger nok mellem 6-10 ekstra om måneden. For at have en tør ren boks med madras i. Men det nemt at muge, det støver ikke, lugter ikke og ser pænt ud.

  • #10   12. jun 2012 Jeg er rigtig glad for træpiller. Boksen er nem at muge i forhold til både halm, hamp og easystrø, og der skal kun muges i bund meget sjældent smiley
    Dog støver træpiller en del smiley Vil du have mere støvfrit, så tag spåner, (easystrø eller hamp) i stedet.

    Vi får udleveret 3 sække om ugen, og det giver masser af løs bund smiley Jeg ved dog ikke hvad de vejer, men de er ikke så store.


  • #11   12. jun 2012 Jeg elsker min træpille bund - hvis det støver er det nogle lorte piller du har fat i.

    Min er startet op med 15 poser af 16kg.
    Tager klatter hver dag og vender bunden 2-3 gange om ugen og vander ikke mine piller.
    Og bruger ca 5 poser om måneden


  • #12   12. jun 2012 jeg køber ca. 2 tons om året og har 4-5 ponyer ;O) normalt siger man 1 ton pr. hest men det har altså ikke været nødvendigt herhjemme endnu...selvom de alle står i store hestebokse...men de er så meget på fold om dagen og i sommerhalvåret på døgnfold og der har selvfølgelig også noget at sige...
    Er det et bokssvin man har så skal der skiftes ud lidt oftere ;O)


  • #13   15. jun 2012 Jeg bruger også træ piller , fantastisk strøelse at bruge , jeg bruger ca 3 sække om ugen , jeg fjerner klatter og tis hver dag derfor bruger jeg Så mange poser om ugen, jeg har det bedst med at min står så rent som muligt og har en dejlig bund at ligge i, men du kan fint bruge en om ugen som de andre har skreve. Ingen problem smiley til opstart vil jeg nok starte med 8 - 10 poser smiley kommer self and på hvor stor din boks er smiley

Kommentér på:
Træpiller som strøelse..

Annonce