{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Hvad ville du gøre hvis... (salg af hest) {{forumTopicSubject}}

Ja hvad ville du/i gøre hvis (i selfølgelig har en hest) som der er en person (vi kalder ham/hun X) som har en køber til din hest, men det var ikke meningen at den skulle sælges, men X siger at køberen vil give mellem et X antal kr. som bare er vildt meget for den så kaldte hest...
Og nu komer jeg til jeres hjælp, hvis i kom ud for det hva ville i så gøre, sælge eller beholde den...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre hvis... (salg af hest)
  • #1   11. okt 2006 Ville ikke sælge Donna !
    Fik tilbudt rimelig meget for hende i forhold til hva vi gav for hende, men jeg sagde nej da jeg har haft hende i næsten 9 ½ år og simpelthen ikk kan sælge hende !

• #2   11. okt 2006 Elektra ville jeg aldrig nogen sinde sælge.. hvis X kom..
    For selvom X ikke kom ville jeg ikke sælge..

men det havde været lidt noget andet med min gamle pony ! For den skulle sælges på et eller andet tidspunkt ! det vidste jeg allerede da jeg købte hende.. at en dag ville jeg vokse fra hende.. men det vil jeg aldrig gøre ved elektra !

• #4   11. okt 2006 Self. er der penge.. Men du skal jo også vurderer om du kunne få en hest der ville være lige så meget værd/have lige så meget talent etc., selv hvis du kunne nænne at sælge :o)

• #5   11. okt 2006 er blevet budt 60.000 for Aprilsnar af en lastbilchauffør, der kom forbi da jeg var ude at ride, men så skulle jeg også selv hjælpe med at læsse hende.... men jeg sagde han skulle fortsætte uden min hest, for den ville jeg ikke af med... gav selv kun 12.000 for hende, da jeg købte hende af min far.... men nixen, hun er min hest, og vi passer 100% sammen, vi har samme sind og temperament, så det er min drømmehest.....

men hvis der er nogen der vil købe lukas, så kan de sq bare komme med et bud der er højere end vi selv gav for ham.... elsker også ham, han har et dejligt sind osv. men han har bare ikke lige "Dét" som siger wow i mig... det kunne selvfølgelig være at det kom når han bliver "stor og flot" men, jeg er pisse utålmodig... så ham måtte X godt købe...

• #6   11. okt 2006 hvis du virkelig elsker den hest skal du ikke smiley

• #7   11. okt 2006 Jeg vil da sælge hvis det er nogle ordentlige penge !

• #8   11. okt 2006 Ville sælge den! ,hvis det var en god pris! hehe smiley

• #9   11. okt 2006 <3Tine***Nyt garn...hehe...**<3 <

hmm.. igår opettede jeg næsten samme debat smiley

Kommentér på:
Hvad ville du gøre hvis... (salg af hest)

Annonce