1.712 visninger
|
Oprettet:
Voldsom hoppe når hun er i brunst {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg står med en ung hoppe, som bliver meget voldsom når hun er i brunst -.-' faktisk har jeg ikke oplevet noget lign. Hun ter sig tosset og bliver meget skør i hovedet.
Jeg har læst om et urteprodukt fra brogården, som skaber balance i hormonerne. Det hedder Stroppy Mare.
Er der nogle som har nogle erfaringer med dette? Eller andre produkter som er værd at prøve?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 7
De 2 gange jeg er løbet tør og hun ikke har fået det i 4 - 5 dage er det den samme "sure" hoppe jeg ser med det samme. Og efter få dage med stroppy mare så er hun dejlig og skøn igen.
Så kan virkelig anbefale dig at prøve det.
Jeg har fundet ud af at det er noget billigere at købe det i udlandet - har brugt denne side med succes og har denne gang bestil 10 kg da jeg bruger 2 af de skeer der er med hver dag. "the Hyperdrug.com" prisen var for 10 kg 85 pund incl porto. Har købt 1 kg for 248 kr i vores lokale dyrebutik
Hvor bor du henne? For du er velkommen til at købe lidt af mit for at prøve om din hoppe reagere på det med samme succes som min.
Jeg bor på Langeland.
.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.936
Spørg dyrlægen - nogle hopper har rod i hormonerne, suger luft ind bag til osv. og er gak gak under brunst og nogle også uden for.
mar 2008
Følger: 49 Følgere: 59 Heste: 3 Emner: 22 Svar: 357
Jeg bor på sjælland, men kan det betale sig at købe gennem dig? Da jeg tror at jeg vil have en prøveperiode på ca. 30 dage, for at se om det har nogen virking.. Så er det måske nemmere hvis jeg bare finder det hos en lokal dyrebutik.. Men tak for tilbuddet!
og mange tak for linket.
apr 2006
Følger: 164 Følgere: 163 Heste: 4 Emner: 111 Svar: 675
Når jeg skulle ride på hende hun stejlede helt vildt og var helt fra den, det var synd for hende da hun ikke kunne styre sig selv..
Men hun var vindsluer bag i( hun havde en alt for åben skede og når hun var i brunst kom der luft der ind) hun havde betændelse i liv moren derfor havde hun ondt! Hun er på noget der hedder regomat( man giver det også til hopper der ikke vil komme i brunst) også får en magnesium fordi hun får sådan noget stald kramper i stalden hvor hun kunne stå og ryste 10 minutter og vi ikke kunne få hende til at slappe af.. Men jeg ville høre en dyrelæge!! For den kan have ondt
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 785
Voldsom hoppe når hun er i brunst