{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

av trådt på af hest og negl vist røget af. av av {{forumTopicSubject}}

pyha skal til lægen her om lidt fik en akut tid da min unghest fik trådt på mig her til morgen da jeg rensede hove, av det bløder og tappede negl fast men bløder stadig og tror den stort set er til at hive af. nogle der har prøvet det og hvad gør lægen. jeg har ikke kune holde ud at se på det selv. piv piv ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av trådt på af hest og negl vist røget af. av av
  • #1   11. jul 2012 det er vist desværre bare at pille neglen af og lade den vokse ud igen.. Har heldigvis ikke selv prøvet det, men min veninde har smiley Mega klamt!

God bedring!

• #2   11. jul 2012 Ja, lægen hiver den bare af. Der går over et halvt år før den kommer igen smiley har selv prøvet det, og min negl er endelig kommet igen smiley

• #3   11. jul 2012 yak kan slet ikke holde ud at se på den nu og lægen sagde først gå en uge med forbinding, men bløder meget så vil jeg hellere have det overstået idag

• #4   11. jul 2012 Jeg har også mistet neglen før, og det er MEGET ubehageligt og kan gøre ondt, hvis den bliver klemt eller slået.
    For omkring to måneder siden blev jeg også trådt over min tå af en unghest, så den blev helt blå og mange andre farver! Jeg er meget sikker på at min brækkede, for jeg har stadigvæk ondt i den nogle gange.. smiley

• #5   11. jul 2012 det endte med fordi den sad lidt fast i den ene side den skal blive på til den falder af for den beskytter til der kommer et nyt " panser" indenunder, men forbinding på de næste 12 dage og skifte det i næste uge, og stivkrampe vacc. ggggrrrr

• #6   11. jul 2012 årh heldigvis har jeg kun prøvet hvor neglen er blevet slået løs eller "døde" så den blev sort og selv faldt af.... Der ligger jo en ny negl under når det sker på den måde så derfor er det ikke så klamt.... tilgengæld kan det godt være lidt klamt når det er akut de skal fjernes da der ikke ligger en ny negl under

• #7   11. jul 2012 ja de sagde det er langt bedre at lade den sidde de næste 12 dage for så når den at begynde på en ny negl fra idag.

• #8   13. jul 2012 og sover elendigt den pulser og banker mest om natten irriterende nok med en del svien, men ikke om dagen ??

Kommentér på:
av trådt på af hest og negl vist røget af. av av

Annonce