{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yndlings ridebukser og billigt ride tøj
  • #2   11. jul 2012 (link fjernet)
    De bedste ridebukser, jeg nogensinde har haft!

• #3   11. jul 2012
    Jeg har slidt hul på mine ridebukser ved knæene ( de er uden fuldskind ) så skal selv have nogle nye og lige pt. er de billigste ( dvs. 2-300kr ) inde på TIKA's hjemmeside.

Mine ynglings er .. Tjae - bare nogle der er behagelige.
    Har haft nogle jeg vidst fik fra Netto til ingen penge - super behagelige og havde dem i flere år. Så havde jeg nogle HKM i ½ år som også var dejlige - rev hul på røven på en eller anden måde..

• #4   11. jul 2012 De billige fra Horze. Tror modellen hedder active eller sådan noget.
    De er godt slidt men har ikke mistet farven eller deres brugsværdi smiley

• #5   11. jul 2012 Mountain Horse - Har aldrig været så glad for et par ridebukser som jeg er med dem! Dem jeg har koster 1200, men man kan vel finde dem på tilbud. Knæene udvider sig ikke, og de sidder hele tiden "slim", synes personligt ikke der er noget værre end ridebukser som sidder løst fordi de udvider sig. De her giver rigtig fint efter og man har meget bevægelsesfrihed i dem. Hvis du f.eks. sidder i hug, og rejser dig, så skrumper de fint ind til benet igen, således at de ikke bare sidder løst bagefter.. Kan klart anbefale dem.

• #6   11. jul 2012 Horze elite modellen , den med flag på baglommen smiley de er bare så tynde og lækre at have på smiley godt til mig med en halv bred røv.

Ellers har jeg kigget lidt på en model fra back to back i sort fra Tika , hvor der står back to back på låret smiley de koster kun 350 kr og er med fuldskind. Dem kunne jeg godt tænke mig smiley

• #7   11. jul 2012 Animo. Det er dog lidt dyrt, men jeg er simpelthen så glad for mine! De er virkelig pengene værd, og jeg har ingen problemer haft med mine! smiley

Kommentér på:
Yndlings ridebukser og billigt ride tøj

Annonce