{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

meget dårlig hoppe hente hjem {{forumTopicSubject}}

Med det her vil jeg sige glædelig nyhed .skal sige jeg køber en hoppe med meget dårlige benstilling .Men hun var ifolet ,meget mager ikke passer alder ca 20 jeg så hende med det samme ,havde de kønneste øjne og livs mod .Købte hende og tog den lange vej hjem ,skal lige sige vedkommen har kun haft hende i 3 dage .Jeg ankom hunde vrinskes af mig ,jeg var solgt i traileren kunne godt se hun blødte bagtil .Da vi kom hjem åbnet trailer tænkte jeg jesus har aldrig set så meget blod ,troed hun har tabt føllet men nej .Hun kom i stalden dyrlæge med det samme ,skal sige en skimmel og de har tildens til knuder i en høj alder bag til .Så der stod på vacc morgenvask aften vask pga blod gips på bagben for at tage væske ud orden hove 3 dage efter og tænder og hun havde tandbyld antibiotika 10 dage . Den 17 juni født velskabt hoppeføl og hoppen er ved at komme sig ,men hun går meget dårlig og skal aflives hun føllet efter 6 månedr kan klare sig selv ,så for hun fred Men hvordan kan folk få sig selv til at afkalde sig sådanne en hoppe ,skal siges hope er dejlig og nem men jeg hiver stikken ud af hende når tiden er der .Jeg har ofret en del penge på hende men det er fair over for hoppen da hun er en meget god mor mvh winni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  meget dårlig hoppe hente hjem
Kommentér på:
meget dårlig hoppe hente hjem

Annonce