Når man er sur og utilfreds {{forumTopicSubject}}
Kender I det det med at man er sur og utilfreds med sig selv???
Var i dag til terræn træningog det startede med at hesten ikke ville i trailer, vi er begyndt med trailer læsning uden hjælp. Så havde jeg selvfølgelig glemtmine gamacher så vi måtte vende om efter dem... Åhhh træls, så var vi for sent på den og mig som ellers ALDRIG kommer for sent...
Nåmen såkommer vi i gang og hesten har haft ferie så jeg ved godt at jeg ikke kan forvente det helt vilde og hun er endelig også sød MEN der er et spring somjeg bare ikke kan få hende lide p,hvilken gør at hun løber ved siden af eller hopper skævt over... træls træls træls og det er min skyld for jeg støtter hende ikke rigtigt, når så jeg "tag mig sammen" og støtter og hun hører efter selvfølgelig ja så flyver hun over...
Er bare så sur og utilfreds med mig selv... hvorfor fa.... kan jeg ikke bare ride rigtigt først gang.....
Skulle bare lide ud med det.... Det gør luft...
aug 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 1.036
maj 2010
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 913
Jeg kan feks ikke sætte min dumme numse ned i sadlen, når vi skal træne changementer. Og JEG VED DET GODT!
Så kommer jeg helt op at stå i bøjlen og bum, så gik changementet selvfølgelig galt
Men det er federe, at det er ens selv, end hesten det et problemet. For det er nemmere at rette
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 799
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 944
Anne og latimer... Ja det er jo rigtigt det er nemmere at rettet vores/ryttens fejl end hesten hvis bare vi som rytter indrømmer at det er os der har fejlen og IKKE hesten...
Jeg indrømmer det gerne, jeg har ikke haft så meget undervisning de sidst 2-3 år da jeg har været på kontankt hjælp, haft 2 heste, bil,hus og et barn... men nu hvor der er overskue til det igen så er det bare med at komme igang igen med det og så flytter man sig hurtigt igen nårman bare kæmper for det selv også...
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Ååååårh tærrenridning - jeg vil så gerne
Men ja, kender godt det når man selv er en numse og kan se på situationen bagefter at man skulle have handlet på en anden måde.
maj 2011
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Det er jo det :o). Banen er også åben uden underviser - så der er rig mulighed for at komme der ud igen. Det er ærgerligt der ikke er flere tærrenbaner på Fyn.
Men det hele skal nok komme når i kommer igang efter ferien :o)
maj 2011
Vi er ved at lave en lille terræn bane herhjemme ved os selv men slet ikke i samme str. som i fjelsted...
Jeg ved der er lidt inde i 1000års skoven også så der tag vi også ind på et tidspunket...
Ja er sikker på at det nok skal komme igen, både hesten og jeg kan lide det og så må vi jo bare blive ved med at træne...
Når man er sur og utilfreds