{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilsyn eller ej. Hvad gør du?
  • #2   5. aug 2012 Altså er det 2 dage, så lader jeg den bare være.. Nu har vi lige været væk fra søndag til fredag og der havde vi en til at kigge og ordne hende smiley

• #3   5. aug 2012 Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener. Når du siger, at den eneste grund bare skulle være "tilsyn" så går jeg ud fra, at der er nogle andre der passer den med vand og fodring. Dermed er hesten jo også blevet tilset?

I fald at der IKKE er andre der kommer og fodrer og vander og hvad der ellers skal gøres, så nej. Hvis det var umuligt for mig, ville jeg få en anden til at gøre det.

• #4   5. aug 2012 Der kommer folk på folden hver dag for at hente heste, så hvis der var noget helt galt, ville jeg få det at vide. Men hvis jeg var væk i weekenden, ville jeg også spørge, om nogen gad kigge efter dem.

• #6   5. aug 2012 Nu har jeg hesten hjemme, så det er sjældent jeg ikke har mulighed for at tjekke dem. Men hvis det skulle ske, så lader jeg dem være. Naboen bor så også lige op ad folden, så smiley

• #7   5. aug 2012 Når mine ponyer går på døgnfold har de fri adgang til vandtrug, græs og læskur, så jeg ville ikke være bekymret for at lade dem gå derude uden tilsyn 1 dag. Hvis mine forældre er hjemme, beder jeg dem bare om at se til dem, ellers bor min onkel, tante og kusiner og fætre et par meter fra folden, så de kan også se til dem.

• #8   5. aug 2012 Altså hvis det bare er en enkelt dag, eller to kan du selvfølgelig godt lade den være men KUN hvis den har nok mad og vand! hvis det er mere end 3 dage, kan du jo få en veninde til lige at tjekke den, bare en enkelt dag? smiley

• #9   5. aug 2012 Nu står min på et stutteri så ejerne kikker til han når de kikker til sine egne. Men jeg er der hver dag og kikker og arbejder med ham selv, medmindre jeg er på ferie og som sagt så kikker de efter han. Jeg kunne ikke lade der gå en dag uden at jeg vidste han blev tilsæt.

• #10   5. aug 2012 tak for jeres svar. Personligt har jeg det bedst med at få tjekket min hest daglig lige meget om det er mig selv eller en anden der gør det, men da jeg skal giftes på lørdag har jeg ikke mulighed får selv at komme derud og da jeg får en måned siden har flyttet hesten på en rideskole hvor jeg ingen kender men kun har snakket med nogle få stykker et par gange, kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad jeg lige gør.
    Hesten går på et græsstykke op mod stalden og ridehallerne og 2 af dem han går sammen kommer ind om natten, så der kommer jo mennersker derop omkring jævnligt.

Rart lige at få et indtryk af hvad i gør

• #11   5. aug 2012 Mine står hjemme, så vores naboer kigger hvis vi er længe væk. smiley

• #12   6. aug 2012 Jeg er måske pivet, men hvis jeg ikke selv har mulighed for at tilse min hest, beder jeg en anden om at gøre det. Man ved jo aldrig om hesten står med en hævet kode eller er utilpas på anden måde... Så derfor har jeg det bedst med at se til hende hver dag. smiley

Kommentér på:
tilsyn eller ej. Hvad gør du?

Annonce