{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Beslagsmed : Casper Jensen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Så fik jeg enlig fat i en smed smiley Wee smiley

Det var så Casper Jensen jeg kom igennem til.
Hvordan er han overfor heste der har lidt svært ved fødderne?
Kommer han til tiden,som man aftaler?
Og hvad gider i for at få beskæret alle 4hove?(Skal give 500 kr)

Hvor tit får i ham ud?(Når i synes hesten trænger,eller bestemte uger eller? smiley )

Håber at høre fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beslagsmed : Casper Jensen
  • #2   5. aug 2012 Har altid brugt Casper og har ALTID været tilfreds...
    Det er oftes Jesper, hans lærling, der kommer her og han en super til de lidt dumme heste... Men det synes jeg bestemt også Casper er smiley

• #3   5. aug 2012 Stine P:hvad mener du med han er for hurtig og sjusket?
    Maria D: Tak skal du have smiley Håber også han er god.Hvor tit har du en af dem ude ved din hest?og hvad skal du give for at få beskæret alle 4 hove? smiley

• #4   5. aug 2012 vil heller ikke anbefale ham.. det er samlebånds arbejde han laver eller også gør eleverne det uden han tjekker dem! Hvilket resulterer i sømstukket heste.

Brugt ham 1 gang og gav 800 kr for skoning. Har ikke brugt han siden!

• #6   5. aug 2012 Kan i da tilbyde en anden smed til min hest?
    Da jeg skal have smed hurtigt.
    Nu bruger min ikke sko,da han kun er to.Så ville han ikke være god nok så?
    Eller? smiley

• #7   5. aug 2012 kan godt være du ikke går galt i byen ved kun at få en beskæring...

• #9   5. aug 2012 Stine P.Ja det lyder godt nok ikke for godt.Og som du skriver vis hesten lige bliver forskrækket af det mindste.Også han hammer den en.Så ville jeg heller ikke have ham.Havde en gang en smed der gjord det samme.En rigtig sød hest,men fordi den stod og vippede på bagbenet fordi der var en tisse rande,ville hun hoppe til siden.Og få bedre balance.Og bang så sad der en hammer i maven af hende.Hun blev heldigvis ikke bange for smed fremover.Men hun var også kulld.Men ud kom han.Han nåede at sætte 2forsko på.Men måtte ikke sætte de 2 sidste på.Niksen.
    Skal ikke have en smed der gøre sådan noget.Puha.

• #10   5. aug 2012 Stine P: Prøver at kontakte ham.Hvad skal han have for en beskæring?
    Og hvor køre han henne? Tak smiley

• #12   5. aug 2012 Prøver at kontakte ham imorgen og ser smiley
    Hvor tit kommer han så ud og beskær?

• #14   5. aug 2012 vil os sige han har temprament kender han fra travbanen

• #16   5. aug 2012 Casper har aldrig slået nogen af mine og har aldrig haft en finger at sætte på hans arbejde.
    Men der er vel både gode og dårlige erfaringer ved alle smede.
    Jeg kunne selv aldrig finde på, at bruge Vedel.
    Han kommer aldrig som lovet og gav engang 700 kr, for at han beskar mit føl...

• #17   5. aug 2012 Har brugt ham. Han er fin med hesten, men drøn ustabil. Stod to gange med hesten klar og fandt ud af at han ikke kom alligevel, fordi den før mig havde aflyst og han ikke gad vente og ikke kunne fange mig på mobilen( viste sig han ikke ringede mit nummer). Synes absolut ikke det er kundeservice at han ikke gider vente og bare aflyser en tid, en aftale er vel en aftale. Ellers synes jeg hans arbejde var udemærket og han var god ved hesten.

• #18   5. aug 2012 Nu er min en unghest på 2år.som ikke lige er den bedste til det med ben.Og vil ikke have en smed der klapper hesten,bare fordi den ikke lige kan stå med benet oppe i langtid.eller bliver forskrækket af noget.Ved virkelig ikke hvem jeg skal tage.men jeg kan da prøve, mig frem og der er forskelligt fra pers til pers her inde.Kan jeg se .)

• #20   5. aug 2012 Super tak skal du have smiley

Kommentér på:
Beslagsmed : Casper Jensen

Annonce