{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Fra Hingst til Vallak q: {{forumTopicSubject}}

Så er flatteur blevet kasteretret ( eller det blev han den fjerde men har ijk været så meget herinde så nu vil jeg lige fortælle om det).

Dyrlægen kom om morgnen ca halv ni . Først var der en hest der skulle have raspet tænder og så var det flatteurs tur. Dyrlægen gik igang han fik ijkke sædlederen med ud ved den første og så tog han den anden , Bagefter rodede han lidt ekstre for at få sædlerderen ud. Og så var drengen en vallak .
( Kunne ijk være ude ved ham pga. erhvers pratik .. ) Desværre .. Kuglerne var lige så store som en knyttet hånd. smiley ..
Lørdagen efter kom der dyrlæge til drengen fordi han var mega hævet. Dyrlægen undersøgte ham lidt , og vi fik noget til hævelsen.
Og så i Lørsdags Var der gået helt vildt meget betændelse i . Dyrlægen kom igen , og mente han måske kunne være blevet sparket. Dyrlægen roste ham for at være meget rolig , og sagde at det var meget sjældent at man kunne være så uheldig.
Han er ved at være rask igen nu . dejligt ..
Glæder mig squ ijk til at se dyrlæge regningen , Men vil squ hellere ha at min hest har det godt . smiley

Ville lige fortælle jer om det . Puuh ha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Hingst til Vallak q:
Kommentér på:
Fra Hingst til Vallak q:

Annonce