Veninde problem... HJÆLP {{forumTopicSubject}}
hej alle som gider og læse...
jeg har et problem, min veninde og jeg, er blevet uvenner, over at jeg har været på kræmmermarkedet til ponytrækning, min pony som lige pt står halt, men kun en lille smule og kun i trav. Men hun kom så med nogle irriterende spørgsmål, som hvorfor tager du en halt pony med. Så svarede jeg så so det var at hun alligevel skal ud og skrides, og det tog ikke mere end 20 at skridte derhen, og at der var så mange ponyer med så, det nåede ikke og gå mere end 10 runder, og en runde var 200-500 m. Og fordi dyrelægen sagde at det var godt for hende at skridte på noget hårdt. Men så begyndte hun at komme med noget som hun mente var rigtigt, og så skrev jeg at jeg var ligeglad, men hvad hun tror, jeg tror på dem der har en uddannelse, og som ved mere om det... og sådan blev det ved, og hun ville ikke indse at jeg var ligeglad...
Mit problem er så at jeg vil ikke være uvenner med hende, men jeg finder mig heller ikke i at hun skal virke bedreviden, når jeg er ligeglad... Så hvad syntes i at jeg skal gøre...
apr 2010
Følger: 100 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 80 Svar: 2.000
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 643
En dyrlæge ved mere end dig!
Og du skal da faktisk være ligeglad med hvad jeg har gjordt
Sket er sket og det kan ikke laves om
Jeg vil ikke være uvenner med dig
Men du bliver nød til at lade mig og min hest gøre det som vi får afvide vi skal og hvad vil vil
For du skal ikke sige at jeg skal gøre noget bestemt når jeg har fået noget andet afvide af en der er uddannet
Hvis du ikke kan forstå mig så må du altså lade værre
Jeg har ikke lyst at være uvenner men hvis du bliver ved kan det blive nødvendigt
Ved godt det virker lidt hårdt men det er jo noget man bliver nødt til
Håber du kan bruge min hjælp
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Du har fuldstændig ret i, at hesten har bedst af at blive skridtet/trukket med, mens den er halt. Hvorfor skulle man så ikke få lidt sjov ud af det for begge parter
nov 2009
Følger: 52 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 806
jan 2012
Følger: 67 Følgere: 60 Heste: 3 Svar: 140
Men jeg tror bare du skal prøve at være "stærk" hvis i er rigtig veninder så kommer hun tilbage, og når der er gået noget tid tror jeg man kommer til at tænke på at det entlig var noget dumt at blive uvenner over??
Jeg plejer bare at sige at jeg tager de valg der, der føles rigtige for mig! og hvis hun vil have mig må hun tage mine valg med!
Held og lykke!!
jan 2012
Følger: 67 Følgere: 60 Heste: 3 Svar: 140
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 1.028
jan 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 47 Svar: 392
nov 2009
Følger: 52 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 806
og Tak cecilie v