{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Veninde problem... HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hej alle som gider og læse...
jeg har et problem, min veninde og jeg, er blevet uvenner, over at jeg har været på kræmmermarkedet til ponytrækning, min pony som lige pt står halt, men kun en lille smule og kun i trav. Men hun kom så med nogle irriterende spørgsmål, som hvorfor tager du en halt pony med. Så svarede jeg så so det var at hun alligevel skal ud og skrides, og det tog ikke mere end 20 at skridte derhen, og at der var så mange ponyer med så, det nåede ikke og gå mere end 10 runder, og en runde var 200-500 m. Og fordi dyrelægen sagde at det var godt for hende at skridte på noget hårdt. Men så begyndte hun at komme med noget som hun mente var rigtigt, og så skrev jeg at jeg var ligeglad, men hvad hun tror, jeg tror på dem der har en uddannelse, og som ved mere om det... og sådan blev det ved, og hun ville ikke indse at jeg var ligeglad...

Mit problem er så at jeg vil ikke være uvenner med hende, men jeg finder mig heller ikke i at hun skal virke bedreviden, når jeg er ligeglad... Så hvad syntes i at jeg skal gøre... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninde problem... HJÆLP
Kommentér på:
Veninde problem... HJÆLP

Annonce