{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre.
  • #1   15. aug 2012 Jeg for hjælp af min mor, men både min mor og far støtter både mig og min søster. De tager med til stævne og betaler stort ser alt. Skal dog selv til at betale noget når jeg får er job smiley

  • #2   15. aug 2012 Jeg har opbakning fra min mor, og havde fra min far da han stadig var i live.
    Min far hjalp med at opbygge hesteboksene fra bunden af, med at lave foldene, sætte strømhegn op, renovere en gammel hestetrailer osv osv.
    Nu er han der ikke mere, og min mor har ikke helt samme muligheder for at være handykvinde, og hjælpe med den slags.
    Men økonomisk står hun får det hele, indkøb af fodder, hjælp til at vedligeholde foldene, hjælp til når jeg (eller min søster) ikke er hjemme, så hestene får mad og vand osv
    Jeg synes selv jeg har og har haft en rigtig fed forældre opbakning, og jeg er supertaknemmelig overfor mine forældre for det de har gjort.


  • #3   15. aug 2012 min mor håber stadig jeg en dag kommer over det heste pjat, (skal siges jeg er over 30 nu) hun har ikke set min nye hest. så min gamle hest .. måske 4 gange, og ham havde jeg i 12 år. har adrig haft nogen form for opbakning. Synes man er heldig hvis man har en familie der står bag ens interesse.

  • #4   15. aug 2012
    Tja, er flyttet hjemme fra så de har ikke så meget mere og gøre på det punkt.
    Da jeg havde part fragtede de mig frem og tilbage i bil, 8km hver vej - havde ikke kørekort da.

    De har ikke råd til at betale noget og det finder jeg heller ingen grund til de skal. Det er min hobby, en dyr hobby - modsat fx. gymnastik.

    Men min far har kørt mig til stævne med min part en gang.

    Dvs. de hjælper gerne i det omfang de kan, men betaler intet og er ikke en del af det.


  • #5   15. aug 2012 min far er nok den der hjælper mest, han kører til undervisning, stævner osv.
    Han hjælper hvis der er problemer, men min mor støtter mig også rigtig meget, tager med til undervisning (køre 107 km hver vej for at komme til undervisning) smiley


  • #6   15. aug 2012 Jeg har ret meget støtte fra min mor =) Det var hende der i sin tid købte Hokota til mig og hende der har passet hestene, når jeg ikke har haft mulighed for det - feks på grund af uddannelse i sverige. Lige nu låner hun Hokota sammen med min søster og passer godt på min lille pony.
    Til gengæld, så støtter jeg også hende og passer hendes når det er =)


  • #7   15. aug 2012 Min far betaler opstaldning af min hest, men han er der ikke med mig. Han har ingen interesse i heste overhoved. Men med min tidl. part kørte han mig gerne til stævner - og det regner jeg også med at han gør med min nye hest smiley
    Min mor tager gerne med derop engang imellem. Hun red selv da hun var barn smiley


  • #8   15. aug 2012 Min mor har haft hest siden hun var 14, og har altid interresseret sig for det. Hun har et stutteri i jylland med deromkring 25 heste, og hun rider så tit som muligt. Hende har jeg fuld opbakning af, og da jeg var mindre tog hun mig med til stævner, betalede alt osv smiley

    Min far interressere sig også for heste, dog begrænset. Han rider ikke, men kører lidt med vogn med min Flicka. Han har dog været oppe og sidde på hende en enkelt gang. Han betaler også alt, og kigger gerne på, kører mig til stævner osv. Han ved også meget om heste, genoptræning, fodring osv. Han har jo også været sammen med min mor i mange år, selvom de nu er skilt.

    Jeg synes selv jeg er heldig med 2 forældre med hver sin (Store) gård, og med interresse i heste smiley


  • #11   15. aug 2012 Har altid måtte klare mig selv, eller, min mor betalte for jeg gik på rideskole den gang jeg gjorde det, og hun kommer altid ud og hilser på hestene når hun besøger mig, men hun har ikke nogen yderligere interesse i det.
    Har siden jeg selv har været i stand til det betalt alting selv, og ser heller ikke nogen grund til det skulle være anderledes. smiley


  • #12   15. aug 2012 jeg får ingen opbakning, og betaler alt selv. har jeg altid gjort, fra fra jeg havde egen hest første gang. min mor betalte da jeg gik på rideskole smiley

  • #13   15. aug 2012 min mor har også selv hest smiley

  • #14   15. aug 2012 min mor hjælper/opbakker mig med:

    1) betale for opstaldning, dyrlæge,smed, forsikring
    2) betale for benzin til bilen så jeg kan komme der op
    3) har før i tiden endten redet ham, været med på gården (kørt mig, før jeg fik kørekort), set undervisning ovs. - Nu fortæller jeg hende så bare om ham og viser billeder


  • #15   15. aug 2012 obs...

    4) hun har også betalt 99% af udstyret til hesten og mig


  • #17   15. aug 2012 mig og min søster har 100% opbakning fra vores mor - hun betaler stort set alt - dog har vi begge job så i et vist omfang kan hjælpe da hun er alene med os, men hun har 3 jobs for at vi kan få vores drømme opfyldt. Uden hende ville jeg ikke være hvor jeg er i dag i min ridning

  • #18   15. aug 2012 Jeg har støtte i alt hvad jeg gør smiley De er der altid ;P De betaler alt, sørger for doktor dyr kommer ud, smed osv. Og hvis jeg skal til stævne osv. De betaler alt smiley jeg er så også kun 14:P

  • #19   15. aug 2012 Mine forældre betaler 1000 kr til opstaldning, og 1000 kr til smeden. Dvs jeg ligger selv de resterende 900 ud til opstaldning/ekstra træpiller, og 400 ud til smed. Har siden jeg var 12 selv betalt ALT fra sårsalve til sadel.. Dog betalte min papfar beridder og sadelmager. smiley Betaler også alt udstyr til mig selv, det vil de slet ikke have noget at gøre med. Min mor hader heste, og bakker mig derfor ikke op i det. Hun synes det er noget pjat at bruge så mange penge på et hyggedyr. Min papfar betaler bare det vi har aftalt, og det var ham som gav mig hesten. Ingen af dem gider og tage med i stalden. I de 4-5 år jeg har haft hende, kan gangene tælles på en hånd. Har altid fået hjælp fra andre voksne. Desuden rider jeg ikke stævner, for de gider ikke og køre, betale eller bruge tid på det. Undervisning betalte de da Amina var under tilridning, men nu skal jeg selv betale, hvilket jeg ikke har nok moneter til. smiley

  • #21   15. aug 2012 Luna: Nå, men det gør jeg ikke smiley

Kommentér på:
Forældre.

Annonce