{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strøelse i boksen?
  • #1   16. aug 2012 Vi har altid brugt halm da vi ikke muger ud hver dag, men kun muger ca 3 gange i løbet af vinteren med maskine, dermed stort forbrug af halm.

Men grunden til vi gør det sådan er at vi har en stald som er åben i siderne for og lave den bedst mulige luft i stalden, så der er altid frisk luft derinde, men stalden er næsten lige så kold som ude, dog med læ.

Vi har sand i bunden i vores boks da jeg tidligere havde en hest med tendens til hovbylder trods det der blev muget hver dag, og efter der kom sand i bunden forsvandt problemet.

Havde jeg haft en varmere stald havde jeg nok overvejet tørv eller piller, men i min stald er dette for kold, og så kræver det udmugning hver dag.

Hos mine forældre har de brugt piller sidste vinter, hvilket har fungeret rigtig godt til 2 ud af 3, men den ene er et svin på boks for og sige det mildt (en vallak) og der fungerede det ikke optimalt. Han tissede meget og der skulle et stort forbrug af piller til for der kunne holdes tørt.
    Det skal dog siges at det samme problem havde vi med halm hos denne hest her, så den egner sig bedst i en løsdrift.

• #2   16. aug 2012 Træpiller... Uden tvivl... Både i løsdrift og boks... Nemt, billigt og sundt for hovene...

Mine er dog luksusdyr, så de har halmseng ved høbar og træpilleseng ved siden af i løsdriften, hvor de skal bo fra 15 September... Elsker at leje mit eget sted, så jeg kan bestemme lige præcis hvad og hvorfor *Gg*

• #3   16. aug 2012 Tror det er forskelligt fra hest til hest, hvad de står bedst på. Ligesom forskellige typer stald taler for forskelige typer strøelse.

Vores heste står på spåner = 2 stks og halm = 2 stks.

Kommentér på:
Strøelse i boksen?

Annonce