{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette et godt kårringsresultat ?
  • #1   23. aug 2012 altså hvis hoppen er kåret RDH så har hun jo over 700 point, og det er da ikk skidt,
    min venindes er lige blevet kåret igår og den fik 729.5 og 8 i helhed

• #2   23. aug 2012 Jeg er ikke inde i reglerne, og ved ikke om 700 point er godt eller skidt... kan bedre forholde mig til 10 point skalaen smiley

• #3   23. aug 2012 Bare det den er kåret i RDH så har du jo en hovedstambogshoppe som har fået sin rideprøve også.. Det kan kun toppes med hvis den evt. var guld, sølv eller bronche medajle hoppe også.. smiley

Men hvad max point givningen er når vi er over 100 point, der falder jeg lidt fra.. smiley

• #4   23. aug 2012 Men ligger man det hele sammen her bliver det jo kun 693 point

• #5   23. aug 2012 Der mangler fra løsspring/ og eller gangartsklassen, for egen og fremmed rytter..

• #6   23. aug 2012 Hoppen er interessant i det at den videregiver sine gener til føllet, så hvis hoppen har nogle laster skal hingsten jo kompensere for disse... Og er hoppen helt vildt skidt er følleet nok heller ikke i top smiley

• #7   23. aug 2012 altså vildt skidt er det jo ikke når hun er kåret i RDH, men jeg ville ikke kun bedømme ud fra dette, for i min verden kan der være sket meget med avlsmål siden hoppen er kåret i sin tid, hvis det nu er en ældre hoppe der har opnået disse karaktere i sin tid.

du kan ikke vide om føllet er blevet bedre eller ringere end sin mor, det kommer jo an på generne, og selvom der er valgt en hingst som kompencere for hoppens mangler er det jo ikke sikkert hingsten har givet disse videre til føllet.

at købe et føl er altid et sats i mine øjne, man kan være både heldig og uheldig med udviklingen.

Kommentér på:
Er dette et godt kårringsresultat ?

Annonce