{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterskole
  • #1   6. sep 2012 Der er også Ladelund - der er heste, men også en hel masse andet! smiley

• #2   6. sep 2012 en skam du ik vil til thy, kan stærkt anbefale Svankjær efterskole , der gik jeg og har aldrig haft så godt et år i mit liv... Havde egen hest med. De bruger Poul Hove som underviser , han er pisse dygtig smiley

• #3   6. sep 2012 Skrødstup efterskole:) det er en fantastisk efterskole, og vil varm anbefale den til alle!(: Sød og rigtig forstående ridelære ved navn Mette.. 20*40 ridehus fra omkring 2004.. Dejlig ny stald.. Dressur udendørsbane på 20*40.. Springbane i græs.. Jordebakke.. Millibane hvis den stadig er der.. Tæt på skov.. Ikke langt fra Mariager fjord hvor hestene kan bade.. Ude lære.. Hyggelige boligere:) og jeg kunne blive ved:)

• #4   6. sep 2012 kan derimod ikke anbefale aalestrup

• #5   6. sep 2012 Jeg har hørt godt om Ranum smiley

• #6   6. sep 2012 Fjordvang Ungdomsskole!
    Ligger i midt/vest Jylland. Det er nu 2 år siden jeg endte mit år der og vil SÅ gerne tilbage....
    Helt klart værd at kigge på smiley

• #8   6. sep 2012 Ja smiley Klank efterskole!

Virkelig et kig værd smiley

• #9   6. sep 2012 jeg har selv kigget på svankjær men jeg synes det er lidt langt væk fra der hvor jeg bor. ellers tak for svarene

• #10   6. sep 2012 Ps svankjær ungdomsskole skal have alt det snavs jeg kan oprigtig fortælle.. Det var hvad der skete i stalden da jeg gik der:
    Poul hove rev munden op på en af pigernes hests mund så der måtte dyrlæge ud!

Han er pisse dovn og du kan ikke være sikker på at din hest bliver passet i ferier selvom dine forældre betaler for det..

Han var pisse bange for min ellers så venlige hoppe, fordi han slog den i hovedet hver gang den kiggede ud af boksen..

Spore huller på str af 5 kroner i siden på en af han ungheste..

Spring undervisningen forgik på et tidspunkt for en pige og hendes pony med en loncepisk i røven..

Dårlige forhold på foldene hvor flere af hestene det år jeg var der fik ben problemer.. En af pigerne måtte have medicin af USA til sendt til hendes dv hoppe..

Stressede heste..

Dårlig foder..

Også har de haft en dyrværn sag på nakken de ikke vandt, men som de ville tysse ned, og helst ikke snakker om men betalte sig fra!

Det siger ikke for lidt det jeg har skrevet her.. Og Poul hove ser godt ud når udefra kommende kigger på ham, men en ren dyrmishandler der ikke er kommet ned med nakken endnu og skjuler det så godt at dansk varmblod ikke har fundet ud af det endnu.. Men det har jo også tysset en retsag om mishandling og misvedligeholde ned..

• #11   6. sep 2012 Klank kan jeg virkelig anbefale. Har selv gået der for nogle år siden. Vi fik lov til at ride udenfor timerne, hvilket var virkelig lækkert. I weekenden også!

• #12   6. sep 2012 jeg har gået på tronsø ! og det var det fedest år ..
    jeg elskede at gå deroppe og ville ikke have valgt noget andet sted smiley

• #13   6. sep 2012 Aalestrup naturefterskole, vil jeg også helt klart anbefale, faciliteterne er helt i top med dygtige undervisere og lærer. gik der for nogen år siden og det var helt klart alle pengene værd og mere til, jeg har kun godt at sige om aalestrup smiley Line jeg vil også gerne høre hvorfor du ikke kan anbefale den?

• #14   6. sep 2012 Billeshave er rigtig fint, ligger dog på fyn, men lige ved broen smiley Kan anbefales!

• #15   6. sep 2012 Kigger lige med:-)

• #16   6. sep 2012 Jeg har altid vidst at jeg skulle på efterskole, så jeg startede i en tidlig alder med at finde ud af hvilken. Der var kun én ting at gøre: besøge dem og finde ud af hvordan stemningen, lærerne, faciliteterne, reglerne og så videre er. Jeg havde klart mine favoritter inden jeg tog afsted, men da jeg så var mange af stederne blev det gjort til skamme. Et af stederne (vil ikke nævne hvilket, men det er nævnt et par gange ovenfor), var der kort tid inden jeg var der, blevet sendt fire elever hjem i en uge fordi de havde røget hash, og samme sted sad eleverne og spændte ben for dem der kom for at få en rundvisning, Det var blot noget af det der gjorde at jeg ikke var i tvivl om at jeg IKKE skulle derhen!
    Jeg er sikker på at jeg ville kunne trives en del af stederne, men valget endte alligevel på Ladelund, hvilket jeg ikke har fortrudt.

Så: følg din mavefornemmelse når du er der, det synes jeg ihvertfald var det bedste smiley

• #17   6. sep 2012 Karen S
    mener du Klank mht hash?

• #18   6. sep 2012 Jeg ville helt klart holde fast i tronsø!!! det er en fantastisk efterskole! jeg går her nu, og jeg elsker det! du får utrolig meget ud af det! smiley

• #19   6. sep 2012 Hvor ligger Tronsø??:-)

• #20   6. sep 2012 aalestrup naturefterskole er en fantastisk efterskole med en suuuuuuper ridelinje ! lærene går rigtig meget op i heste og der er både spring og dressur underviser som er rigtig dygtige !

• #21   6. sep 2012 Mathilde: Ja, den var måske ikke så svær at gætte smiley

Det var blot eksempler på hvad jeg oplevede på en af skolerne. Jeg var ude og se på MANGE, og det var min mavefornemmelse der afgjorde valget..

• #23   6. sep 2012 mange tak for svarene jeg er glad for at det da jeg skal ud og kigge på efterskolernes dag og gerne vil finde 2 og som jeg kan se på og jeg synes det er lidt svært at vælge men jeg tror dog jeg er ved at finde ud af det ellers har jeg os efterskolernes dag næste år til at kigge på hvis jeg ikke finder noget:) hvilket jeg håber på at gøre
    mange tak igen:)

• #24   7. sep 2012 Synes det er mærkelig hvordan man dømme en efterskole, så hurtigt, efter hvad nogle FÅ elever gør /ikke gør?
    Klank burde netop være en god efterskole, da der bliver taget hånd om disse problemer, og personalet ikke bare lukker øjene og lader som ingenting.

• #25   7. sep 2012 Jeg har ikke dømt Klank på nogen måder, det var bare ikke et sted for mig - har helt fint tiltro til atdet er dt rigtige sted for andre mennesker. Ligesom jeg er sikker på at nogen ikke ville finde sig til rette på der hvor jeggik, men måske hellere ville gå på klank, Vestbirk, Helgenæs, Ålestrup eller en af de mange andre med heste.

Hvor ville det dog være træls hvis vi alle sammen valgte at gå det samme sted smiley

Kommentér på:
efterskole

Annonce