{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Kan ikke få fat i sælger {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har købt mig en fuldblodhoppe på afbetalling men ved at hun var ved og flytte skulle den væk hurtigst muligt jeg betalte hvad vi havde aftalt den dag jeg skulle hente den også ville hun sende kontrakten med posten og da jeg modtaget kontrakten kan jeg ikke få fat i hende mere har hendes pas men ikke ejerskifte da jeg jo først ville få det når hun var færdig betalt men kan ikke afbetale på hende da jeg heller ikke har fået nogle kontooplysninger af hende og hun svare hverken på den eller anden måde.

Håber på gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få fat i sælger
  • #1   30. okt 2012 Det er da underligt hun slet ikke kontakter dig. Men du kan godt ejerskifte hesten uden ejerskiftpapir når du har hestens pas.

  • #2   30. okt 2012 Har du slået op på krak og hvad der ellers kunne være ??
    Ellers så skal hun nok kontakte dig, hvis ikke før, så gør hun det vel når hun mangler hendes penge ;o)
    Og nej hesten kan IKKE ejerskiftes uden underskrevet ejercertifikat


  • #3   30. okt 2012 Hmm... Lyder da underligt. Men mon ikke hun kontakter dig, så du kan komme til, at afbetale på hesten. Hvis du har hendes fulde navn, kan du jo evt. prøve, at søge på google, facebook, twitter og lign. Måske kan du finde hende den vej. Jeg har haft heldet med mig på den måde. Eller kan du jo ikke gøre noget. Du kan ikke gøre andet, end var klar til, at betale, når du får fat i hende.

    Ang. ejerskifteforholdet, så kan du godt prøve, at kontakte Landskontortet for Hest. Der er noget med, at der kan laves ejerskifte, hvis fx ejerskiftecertifikatet er væk. Men så skal vedkommende som står som ejer ved Landskontoret for Hest underskrive, at hesten er solgt. Men det kunne måske være en måde, at komme i kontakt med hende. Måske vil Landskontoret hjælpe.

    Held og lykke med din nye hest. Husk nu, at nyd hende selvom, at der er lidt uro i forbindelse med, at du ikke kan få fat i sælger.


Kommentér på:
Kan ikke få fat i sælger

Annonce