{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Vurdering - Kommer an på så meget. {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.
Jeg har længe gået og overvejet om jeg skal sælge min pony og komme videre i konkurrencen på hest. Hesten er fundet, men så kommer spørgsmålet så.
Hvor meget kan jeg få får hende som marked ser ud lige nu?
Hvis ikke jeg kan få det store får hende, så vælger jeg ikke at sælge hende, da man som heste ejer selv mener at den er en formue hver hvis i kan følge mig.

Hun er en ren haflinger. Far har gået la i dressur, mor har været B-pony i spring. Hun har selv gået en enkel mb klasse for pony og et enkel stævne, lc, for hest.
For pony har hun hevet en del røde, blå rosetter med hjem. Blevet derby vinder i 2010 på Karlslunde rideklub. Været på vilhelmsborg og startet ponylege. Springstafet og ponygames.
Hun har gået dm to gange for haflinger, hvor i 2011 blev hun Danmarkst mester og kvali. til em 2012 for haflinger og i 2012 blev hun nummer 3 til dm. Her fik hun en samlet plads, 18 plads. Hvor om lørdagen åbnede hun at blive i top 3. Hun er også blevet sjm for haflinger i 2012.
Hun kan rides stort set af alle, dog en rutineret rytter. Hun er den perfekte pony for den pige/dreng som vil nå rigtig langt i sine ponykonkurrencer. Hun har deltaget mod ponyer siden hun var 4 så hun ligger der godt op ad i top 3.
Hun er næsten lige fyldt ti og måler 145 ca med sko. Hun er kåret i HAD. og hvis man ville kunne man sagtens få et enkel eller to føl på hende.
Hun har rødt pas og går lige op i en trailer.
Hvad mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering - Kommer an på så meget.
Kommentér på:
Vurdering - Kommer an på så meget.

Annonce