3. feb 2008 Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Puh, heldigvis ikke nødsaget til at købe nye læderstøvler igen! {{forumTopicSubject}}
Jeg oprettede for noget tid siden dette indlæg: http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/911393-mine_foedder_skovler_rundt_i_stigeboejlerne___hvad_kan_man_goere_for_at_aendre_det
Jeg troede, at det var mine støvler, der var noget af skylden i, at mine fødder skovler rundt i stigebøjlerne, og jeg har fornylig købt nye læderridestøvler, så det ville jo være træls, at skulle ud og have nogle nye, i værste tilfælde, specialsyede støvler. Men nu er det sådan, at jeg er begyndt at få undervisning på rideskole igen, og jeg forklarede ridelæren mit problem, efter jeg havde redet noget tid. Hun kunne godt se det, og forklarede mig så, at det faktisk var fordi jeg trak mine ben op, hvilke jeg også selv mistænkte mig selv for at gøre. Så nu skal jeg bare øve i at gøre mine ben lange, så jeg kommer godt ned om hesten, og kommer ned med hælene, og forhåbentlig, skal jeg ikke have nogle nye ridestøvler! Glædesindlæg fra mig, yay! Udover det, så gik jeg på rideskole i tre år, hvor jeg ikke lærte en skid. Nu er jeg som sagt, efter to år, begyndt på en anden rideskole, hvor jeg lærte mere på én undervisningstime, end jeg gjorde på de tre år, jeg gik på den anden, så det er rigtig skønt, og noget jeg tror, kan sparke røv for mit vedkommende, for at lige det lige ud.
Anyways, hvad har I lavet med jeres heste i det møgvejr, vi fortiden har i Danmark?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Puh, heldigvis ikke nødsaget til at købe nye læderstøvler igen!