{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Kræsen hest? - Hjælp til foder {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så mangler jeg råd til foder til min 8 mdr. gamle sportsaraber.

Hun er rimeligt kræsen, og jeg søger derfor hjælp.

Lige nu fodrer vi med L&F hestefoder , og hun vil bare ikke spise det! Jeg har før blandet det op med Fiberlux fra Equsana, men da jeg gerne vil til at købe foderet til hende selv, da hun jo er min (altså i rigtig ejer forstand hvis man kan sige det sådan).
Men jeg har bare ikke lyst til at købe både L&F til ca. 90 kr og Fiberlux til ca. 150 kr til hende, da jeg jo også køber mineraler.. Det syntes jeg hvertfald er rimeligt dyr, da jeg som 15 årig ikke tjener de store penge.

- mit spørgsmål er så: Hvad kan jeg købe til hende? For mig er det ligemeget om det er et følfoder eller et voksenfoder, da jeg som sagt giver mineraler, og hun har også sliksten, som alle de andre i stalden.

Jeg har oprettet et emne om dette før, men det var ikke den store hjælp, da jeg egentlig følte mig mere svinet til og overfuset end hjulpet.. smiley
Derfor vil jeg gerne bede jer om at lade være med det der ''Hvorfor ******** køber du voksenfoder til dit føl?! DYREPLAGER?!'' - Sådan føler jeg det bliver sagt til mig...

På forhånd tak for hjælpen!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen hest? - Hjælp til foder
Kommentér på:
Kræsen hest? - Hjælp til foder

Annonce