{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Hvilket juleudstyr er "nødvendigt" :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg står og skal ud og købe noget juleudstyr til både mig og hesten, men det er jo utrolig dyrt, så derfor har jeg fået kommentaren af min mor at jeg kun skal købe det "nødvendige", men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge fra uden at det bliver kedeligt smiley
Et komplet sæt er med: Lændedækken, 4 gemacher, bjældesæt, nissehue til hjelmen og nissehue med rensdyrhorn til hesten, MEN, hvad synes I er det "nødvendige"?

Jeg overvejer kun at købe hjelmhue til mig og lændedækken, for har egentlig en nissehue i forvejen som bruges til hesten smiley

Hvad er jeres holdning? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket juleudstyr er "nødvendigt" :-)
  • #2   6. dec 2012 Har også bare taget en almindelig nissehue fra Tiger til 20 kr og klippet hul til ørene.

• #4   6. dec 2012 Det eneste jeg sådan rigtig har købt er en nissehue til min ridehjelm... hesten får bare en gammel nissehue på hvor der er blevet lavet huller til ørene smiley

• #5   6. dec 2012 synes ikke der er noget af det der er nødvendigt, men hvis man vil købe noget så køb dækkenet og en hjelm nissehue.

man kan jo altid finde et par røde bandager, en gammel nissehue, et rødt underlag og nogle røde sløjfer i en anden billigere butik smiley

• #6   6. dec 2012 Enig med Sarah smiley

Men det med nissehue til hjelmen, kan du sagtens brugen en alm. hue til. Ridder fx, selv med en af mine gamle store nissehuer. Find noget i Tiger, i det største de har smiley

• #7   6. dec 2012 et billede af belina og mig i 2009
    det eneste jeg havde købt var dækkenet og noget silkebånd til sløjferne.
    nissehuen er syet af min mor, sammen med mine gamacher.

profilbillede
  • #8   6. dec 2012 Huen til hjelmen har jeg købt en billig en i kvickly til 19 kr. Så det behøver ikke være en købt i en heste butik (jeg bruger temmelig stor hjelm str. 58) Så nissehue til dig og hesten kan man bare bruge en alm. det gør jeg smiley
    I dag har jeg købt julegamacher i horze til 4 ben for 69 kr smiley

Så jeg ville købe en billig nissehue til mig og hesten, lændedækken og gamacher smiley

Jeg vil dog selv kun bruge gamacher/julebandagerne og nissehue smiley

• #9   6. dec 2012 Trold og jeg i julestil til springstævne smiley Det røde underlag koster kun 159 kr. i Horze og kan jo også bruges resten af året smiley

profilbillede
  • #10   6. dec 2012 Jeg har ikke tænkt mig at købe nissehue til hesten, for det har jeg i forvejen smiley

Jeg synes bare det ser mest "juleagtigt" ud hvis hesten har et lændedækken på smiley

ang. bandager og andre ting som i siger jeg "bare" kan tage på, så skal det lige siges jeg INTET ejer i rødt og grønt, så det bliver et problem, for så skal jeg jo også ud og købe det smiley

Jeg tror det ender ud i en nissehue til min hjelm og lændedækkenet, så kan han få lidt sløfebånd i halen og i pandelokken smiley

• #11   6. dec 2012 Glemte at skrive, at vi skal med i et juleoptog, så det er derfor jeg vil have juleudstyr, jeg plejer ikke at gøre mere ud af det end at give hesten nissehue på, men synes at når vi skal med i optog, så kan vi godt gøre lidt mere i det smiley

• #12   6. dec 2012 Jeg har købt et rødt fleecetæppe (de havde ikke flere ''jule'' fleece i den str jeg skulle bruge) og en julegrime som er for lille. Ellers ikke noget.

Kommentér på:
Hvilket juleudstyr er "nødvendigt" :-)

Annonce