1.247 visninger
|
Oprettet:
HESTE-UDSTYR {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi er to piger på 13 år, som har lavet et nyt hestemærke, som hedder Genyfors&Co. TEAM-udstyr.
Tingene bliver lavet både til rytter og hest. Det er 100 % håndlavet og designet at os to.
Vi tænker meget på at det skal være rimelige priser.
Så tag endelig et kig forbi siden!
(link fjernet)
jul 2011
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 85 Svar: 746
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 425 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.020
Jeg er ret sikker på folk selv kan lave den grime til billigere penge end 20 kr!
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.447
Og måske gøre billederne lidt friskere? Altså sætte grimen på en hest og få et mere fortryllende billede?
Man har ikke ligefrem ønske om at købe noget når billederne er kedelige og utydelige
Held og lykke med jeres projekt!
jan 2008
Følger: 282 Følgere: 281 Heste: 6 Emner: 360 Svar: 2.260
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
Jeg liker lige, så jeg evt kan fölge med hvis der kommer nyt ^^
apr 2011
Følger: 108 Følgere: 124 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 165
I kan fx lave:
Sadeltasker
Hjelmtasker
Strigler (er faktisk meget nemme at lave, har selv lavet i par stykker)
Sy noget flot på underlag dækkener. (i kan tilbyde at skrive navn og ejers navn på underlag hvis i øver jer i det)
I kan købe helt almindelige hansker og selv sy jeres logo på, og sætte små gummidimser, sådan man kan holde på tøjlen..
Super ide i har, bare brug fantasien til en masse forskellige ting
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Det ville jeg aldrig give
I marketing får man ofte kun een chance, derfor synes jeg i skulle vente med at lancere siden til i har nogle kvalitetsprodukter og nogle gode billeder, da i ellers taber de fremtidige kunder i kunne få.
Rigtig god idé, men sørg for at de ting i har er noget værd (et godt tip kunne være at spørge sig selv; ville jeg betale X antal kroner for dette).
held og lykke med projektet, som sagt, rigtig god idé, og arbejd endelig videre med den
apr 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 8
vi er liiige begyndt igår, så vi er SLET ikke færdige!!
vi har allerede planlagt bidløse trenser, en balance sadel, rebgrimer, og vi er skam igang med en hel masse andre ting, som sadeltasker, og vi undskylder meget kvaliteten af kameraet! der kommer meget snart udstyr på hestene også!
vi har bare lavet siden lidt hurtigt, så i vidste, at den fandtes!
der bliver lavet meget større ting derinde, end en sadeltaske og en reb grime!
men mange tak, fordi i gad kigge med på siden, jer der har gjort det!!
formålet med det, er jo også, at få folk fra dårlige ridevaner over på HMS (horsemanship) siden!
i kan også se min side derinde der hedder: Natural HorseManShip
glad for i gad kommentere, vi lover, at der bliver lavet flere ting derinde!! vi skal bare lige på handle tur!!
håber vi ses, og hvis i er i tvivl om noget, kan i altid kontakte os på vores mail: genyforsogco@gmail.com
ps. vi hedder bare Genyfors&co.
så kom endelig på besøg igen!
Hilsen Maria og Frederikke!!
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.595
Måske lidt hårdt sagt men min ærlige mening..
jan 2008
Følger: 282 Følgere: 281 Heste: 6 Emner: 360 Svar: 2.260
apr 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 8
vi lavede den igår, og det var bare så i kunne have noget at se på, så i vidste, at det er 100% hjemmelavet!
der vil komme maaange flere ting ind!!
og ja, det ser billigt ud, men der kommer jo flere ting ind på siden? som sagt, vi er knapt nok begyndt endnu!
vi har jo lige lavet den!
ps. det er vores mindste ting! der kommer flere og større ting, og så har jeg også skrevet, at der kommer tov til rebgrimer og cordeo'er! don't worry!
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
HESTE-UDSTYR