{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste bund i boksen?
  • #1   6. jan 2013 Jeg foretrækker spåner/træpiller. Det er let at holde, hvis man vel og mærket har en hest, der står pænt i boks. smiley

• #2   6. jan 2013 Jeg er glad for træpiller. Det er dejligt nemt, hvis man vedligeholder det ordentlig.
    - Selvom min dame er lidt af en gris...

• #3   6. jan 2013 jeg bruger easy strå i boksen , det er min hest rigtig glad for det støver ikke. Før hen har jeg både prøvet halm og træpiller. Jeg har gummimåtter i hans boks , Hvad der er billigst ? . Jeg syntes det giver en god bund til boksen ,

• #5   6. jan 2013 Hvis du bruger træpiller kommer hele stalden til at lugte af kaninstald, bare lige sådan til info smiley

• #6   6. jan 2013 Jeg synes ikke træpiller lugter - Hvis bare man holder det ved lige smiley

• #7   6. jan 2013 Det billigste er nok halm, ihvertfald tæt på det billigste. Om det er det nemmeste kan diskuteres. Jeg har stået på spåner og piller på rideskole, det var meget rart! Der skulle kun fjernes klatter, og i min boks skulle den kun vendes et par gange i måneden. Nogle har så den fordom, feks. på nogle rideskoler kommer hesten ikke så meget ud, og det variere hvor meget de får at spise. Så kan de godt blive syge, hvis de står inde en hel dag og ikke har noget at nippe til, hvilket de har hvis de har halm. Men halm er så ufatteligt meget bøvl med, og der skal nærmest muges ud hele tiden, du skal ihvertfald i mit tilfælde tømme din boks 1-2 gange i ugen, det variere.

• #8   6. jan 2013 Jeg bruger easy strø ligesom Winnie L..

Det er super nemt at holde og giver en rigtig god bund smiley

• #9   6. jan 2013 mine 4 står alle sammen på halm, de tre af dem er nogle være bokssvin så det er eneste vi kan holde nogenlunde pænt og jævn hele tiden, vi muger i bund ca. hver 2-3 uge her om vinteren og strøer ellers bare oven på hver dag.

• #10   6. jan 2013 Hej ja nu få i jer da et chok så, får vi har 5 heste og de stå på halm vi fjerne hverdag klatter og vådt halm selvfølgelig, men vi tømmer kun boksene hvert halve år, hvis du kigger på eponas hjemme side vil du kunne se at der er lavet en dokumentar omkring hvad heste helst sover i og det er faktisk halm og det er videnskabligt bevist,vi har også et par stykker som er nogen grissebasser men vi bruge ca 150kr om månede på 5 bokse og det er vorbyg vi bruge, det kan ikke gøres meget billige tro jeg. men det er der selvfølgelig også mange mening om smiley

• #11   6. jan 2013 Min står på træpiller, og den er rigtig pæn - på trods af at han til dato er den største gris jeg endnu har haft med at gøre smiley ALT ender simpelthen i boksen. Jeg har aldrig set ham hverken gøde eller tisse på fold, og det har de andre heller ikke. Der kan lige falde en enkelt klat mens vi rider, men det er det.

Han får 3 poser om ugen, hver mandag, og jeg muger klatter hver dag. Så en gang hver 7.-10. dag skraber jeg alt det løse til side, og graver godt 15 cm tis op. Det er lige til at vippe op med en stålgreb smiley Husker man at gøre det jævnligt, er boksen let at holde tør og fjedrende.

• #12   6. jan 2013 Jeg bruger også halm! Jeg elsker halm smiley

Jeg fjerner alt tis og alle klatter hver dag - og jeg har endnu ikke prøvet at komme derud, hvor man kan se beton/bunden. smiley

Laget han står på af rent halm er ca. 30 cm smiley

• #15   6. jan 2013 En tørvbund og træpiller oven på!:-) Det synes jeg er dejligt og når bunden er rigtig sjarpperede så tager jeg det meste ud og tager nyt tørv ind og træpiller:-)!

• #16   6. jan 2013 træpillesmuld - ingen tvivl.. Men søg lige i forum under strøelse - så for du ca. 1 mill. indslag - der er masser af gode erfaringer du kan læse i smiley
    http://www.hestegalleri.dk/forum/sogeresultat?page=1&sort=4&search=str%C3%B8else

Kommentér på:
bedste bund i boksen?

Annonce