{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Salg af helt små ponyer? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, vil jeg høre jer dejlige HG'er om der er salg i de helt små ponyer ? Står med en shetlænder vallak og en blandings miniature hoppe som muligvis skal sælges pga. tids mangel, så det vil være rart at vide, om jeg overhovedet kan få solgt mine ponyer. Ingen af dem er tilredet og de er købt af en hestehandler for at vi kunne give dem et bedre liv, så da vi købte dem havde de aldrig været i hænder, men er nu meget kontaktsøgende. Er på ingen måde ude på at tjene penge på dem, vil bare have at de kommer til at godt hjem, hvor der vil blive brugt en masse tid. Men er dette overhovedet muligt, eller skal jeg bare droppe ideen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af helt små ponyer?
  • #2   10. jan 2013 Hej, harben veninder og hendes mand de har avlet shetty og har mange. Men i år har de bare ikke kunne sælge npgle, selvom prisen er kun det koster at få papir på dem.
    De er nu kørt til løvemad, for at skære ned på besætning. Så nej der er ikke sælg i de små.

• #3   10. jan 2013 Forstår godt det med at give dem væk, men min erfaring er bare at der så kommer en masse useriøse henvendelser fra folk der bare godt kunne tænke sig en pony, og at køberne i sidste ende ikke gider dem alligevel. Derfor er ideen med at give dem væk, indtil videre sat på stand by. Hvis det helt rigtige hjem dukker op, vil jeg overveje det, men først når jeg møder personen/personerne. Gider ikke små piger der bare henvender sig for at få en pony, det kan jeg ikke bruge til noget. Men er obs på det smiley

• #4   10. jan 2013 Tror som sådan ikke der er det helt store salg i hverken store eller små, ponyer som heste smiley Men til den rigtige pris, og med god tålmodighed tror jeg sagtens du ville kunne komme af med dem smiley

• #5   10. jan 2013 Min erfaring med små heste er desværre de tit havner i hjem som egentlig ikke gider dem.

• #6   10. jan 2013 Carajo: Ja det er også det jeg er bange for smiley

• #7   10. jan 2013 Små ponyer til ingen penge, eller bare et symbolsk beløs er forholdsvis lette at komme af med.
    Men har du fx. en fin shetlænder med papirer, og kåret osv, er den umulig at sælge lige nu, hvis du vil have de penge for den, som den er værd smiley

Kommentér på:
Salg af helt små ponyer?

Annonce