{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

ikke på samme måde.. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige her og kiggede mine billeder i gennem, og lige så snart jeg nåede til avanti og mine billeder, ja så faldte der sq en tåre eller to...<3 jeg savner ham sådan, han var min aller bedste ven, han har hjulpet mig igennem de sværeste tider... smiley Den eneste grund jeg skulle passe ham var fordi jeg blev så meget mobbet i min klasse på det tidspunkt og der var så en a dem der mobbede mig rigtig meget gik på den gård som jeg red på, også red der oppe.
Det var dog kun meningen at jeg skulle passe ham lige indtil at jeg fik mere selvtillid, men det ente så ud med hele 3 år smiley
Han er og var virkelig det bedste der var og er sket for mig! jeg har aldrig i mit liv troet at jeg skulle finde sådan en hest og en bedste i mit liv...
Men nu hvor jeg sidder her og tænker over det, så har jeg det nogen gange som om at jeg ikke helt kan finde den helt rigtige passer eller part hest igen, jeg ville bare så gerne have en som jeg kunne have det næsten lige så godt sammen med...
Jeg tror nok lidt at jeg er bange for at miste dem igen, lige så snart jeg tilknytter mig til de dejlige dyr, for at jeg mister dem igen... men det ved jeg jo godt at jeg ikke gør, men jeg tænker bare lidt at det er min "sans" eller hvad man nu skal sige, siger det...

Jeg har jo Shaman, som jeg er rigtigt glad for osv, men det er bare ikke sådan rigtig, jeg får tit afvide at shaman ikke har tilknyttet så hurtigt et bånd til en før osv.

Og jeg er også lige begyndt og passe den skønneste palominohoppe, som jeg har den rigtige fornemmelse af, at det her nok skal blive godt og hyggeligt. Og jeg er allerede rigtig glad for hende og bliver gladere og gladere for hver gang jeg er oppe hos hende, så intet der er jeg i tivivl om at hun nok skal blive noget helt specielt for mig, da hun jo er ung og jeg så er med til at se hendes udvikling.

Men jeg har det bare stadig på den måde at jeg ikke rigtig kan finde den helt rette hest... jeg har aldrig haft det på denne her måde før at jeg skulle sige farvel til avanti... Men nu hvor jeg tænker over det så er det først kommet efter ham...

Er der andre der har eller har haft det på samme måde?

og har i nogen råd til hvad man kan gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke på samme måde..
  • #1   16. feb 2013 ups jeg underskylder hvis det er en signde overskift har ingen anelse om at det er eller ej.... men kunne ikke finde på andre

• #2   16. feb 2013 Har heldivis ikke oplevet det endnu, men flygter virkelig den dag jeg mister min "soulmate" så kan nu godt forstå dig..
    Hvis skete der enlig med avanti? smiley

• #3   16. feb 2013 har heller ikke prøvet det smiley kan godt forstå dig.... smiley

• #4   16. feb 2013 det må være hårdt at miste sin elskede hest:(...

• #5   16. feb 2013 Han blev aflivet fordi han var halt pga gigt i det ene forben mener nok at det var det hvide og det hvide bagben havde han noget væske... så han led, han ville godt kunne gå på en fold uden og blive redet, men da vi kendte ham så godt at han ikke ville kunne magte det, og ville blive ondskabsfuld til sidst valgte vi og tage den svære beslutning og sige farvel til ham..

• #6   16. feb 2013 ej en trist slutning smiley

• #7   16. feb 2013 Årh blive helt ked nu..
    R.I.P :´´(

• #8   16. feb 2013 ja desværre... vi fik afvide af dyrlægerne at vi skulle prøve og genoptræne ham selvom at han var halt... og det varede sådan cirka et halvt år før at de kunne se at han ikke kunne holde til mere...

Men som jeg altid har sagt til mig selv, siden at jeg var helt lille
    "når man køber et dyr, så køber man også døden"

• #9   17. feb 2013 Jeg har haft en part som jeg knyttede mig rigtig meget til (Candy). Hun var virkelig den helt rigtige til mig og jeg elskede hende så højt, men da hun var rideskole hest kom den dag hvor jeg ikke kunne have part på hende længere. Det er over 3 år siden og jeg har min egen hest (Winner) som jeg elsker utrolig højt, men jeg savner stadig min gamle part. Hver gang jeg ser billeder af hende begynder jeg at græde, og i lang tid efter kunne jeg ikke knytte mig til nogen andre heste! Det eneste du rigtig kan gøre er bare at acceptere det og bruge tid på en ny hest som du knytter dig til.. det skal nok komme før eller siden!

• #10   17. feb 2013 det er bare p*sse hårdt og skulle sige farvel selvom at det "bare" er en part... men jeg havde det fint nok med at skulle sige farvel til gloria, men der tror jeg nok lidt at det var fordi at jeg vidste at hende kunne jeg komme til at sige til igen... men lige præcis avanti vidste jeg jo at jeg aldrig ville komme til at se ham igen...

ja, altså det siger jeg stadig til mig selv, men nu er det snart 1 år siden... og jeg har det stadig på samme måde...

• #11   17. feb 2013 Candy rejste til Vejle (Bor i Himmerland). Har godt nok besøgt hende to gange, men ser hende ikke længere (det er over 2 år siden jeg sidst var der) Og selvom det bare var en part, knyttede jeg mig til hende som om hun var min egen. Det er pisse hårdt, men jeg tror det er lidt det sammen som hvis man har slået op med en kæreste (selvfølgelig kan man ikke sammenligne det helt) Men det gør ondt i lang tid, men tiden heler alle sår. Du vil måske altid elske/ holde af hesten, men du lære at leve uden ham, og til sidst kan du elske ham uden det gør ondt smiley

• #12   17. feb 2013 ja, det er vild hård, jeg passede jo også kun avanti for ejeren...
    og jeg knyttede mig også til ham som han var min egen...

Men jeg tror bare aldrig desværre at jeg finder en som ham, jeg ved godt at alle hest er på hver sin måde, men ville dog bare gerne have fundet en som der var på samme måde som ham...

Jeg har dog missya og shaman, og de to holder jeg som sagt allerede meget af, men bare ikke den samme føles...

• #13   17. feb 2013 Jeg vil også sige at selvom jeg elsker min hest forfærdelig meget! han er virkelig min bedsteven men jeg har det ikke på samme med ham som med Candy. Der er bare nogen heste der er noget helt særligt for en!

• #14   17. feb 2013 ja, nemlig... sådan har jeg det også, man ville vild gerne kunne sige at man elsker sin nuværende hest på samme måde som den anden, men den anden var bare noget særligt og specielt for en!!!...

Kommentér på:
ikke på samme måde..

Annonce