676 visninger
|
Oprettet:
Har du været til et godt kursus? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Er der nogle af jer, som fornyligt har været på et godt hesterelateret kursus? Hvad enten det har været ridning, foredrag, spring, dressur, horsemanship, what ever - så vil jeg gerne høre om det!
Vi søger nemlig et godt kursus i vores rideklub, som gerne skal være for flere aldersgrupper.
Så har du navnet på en god kursusholder så kom endeligt med dem!
Skriv også gerne hvad i betalte som enkelt person for kurset
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
Maria Skipper gør både i HMS / groundwork og centreret ridning.
feb 2009
Følger: 92 Følgere: 87 Heste: 7 Svar: 383
Vi bruger berider Hans ley, træner Lars misser og en berider ved navn bjarne fra kolding
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
HMS kursus. Skal selv til det d. 23-34 marts. Min søster var til det sidste år, og selv jeg, der aldrig har interesseret mig vitterligt for HMS, kunne finde ud af det, og fik lov til at prøve, selvom jeg ikke var meldt til
Weekend kursus koster 1600 - i hvert fald den jeg skal med til
feb 2007
Følger: 95 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 194 Svar: 785
Hvor i landet er det?
Jeg søger steder som kunne have interesse i at afholde samt arrangere foredragsaftner med Gitte Vestergaard.
Gitte Vestergaard er den eneste dans uddannede træner inden for Anatomisk Rigtig Ridning og Koncentreret Balance Ridning ( ARR/KBR )
ARR har hjulpet mange skadede heste med f.eks. Kissing Spines tilbage på stævnepladserne.
Gitte tager ud til klubber, butikker, hestepensioner o.lign. for at afholde introforedrag - dette kan selvfølgelig senere udvikle sig til at evt. fast samarbejde med weekendkurser m.m.
Gitte er lige nu fast tilknyttet i Rødding (næste kursus 2-3 marts 2013) og omkring Skive/Viborg hvor hun efterhånden har flere ryttere og kursister - men ved interesse kan samarbejdet også nå til jer
Gitte tager ud i hele DK så afstanden vil ikke være et problem.
Har dette fanget din interesse så send mig din e-mail adresse - og jeg vil hurtigst sende dig mere uddybende informationer omkr. Gitte og hendes arbejde, samt pris m.m.
Mvh Cherie - ARR Danmark
Har du været til et godt kursus?