{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Har du været til et godt kursus? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Er der nogle af jer, som fornyligt har været på et godt hesterelateret kursus? Hvad enten det har været ridning, foredrag, spring, dressur, horsemanship, what ever - så vil jeg gerne høre om det!

Vi søger nemlig et godt kursus i vores rideklub, som gerne skal være for flere aldersgrupper.

Så har du navnet på en god kursusholder så kom endeligt med dem! smiley Skriv også gerne hvad i betalte som enkelt person for kurset smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du været til et godt kursus?
  • #2   17. feb 2013 Eva Tirstrup er helt klart værd at få ud smiley Og Katrine Buur er også super dygtig - samt Hannah Engstrøm, men de to sidste er meget Akademiske.

Maria Skipper gør både i HMS / groundwork og centreret ridning.

• #4   17. feb 2013 I dressur og spring har vi jævnligt kurser på samsø.
    Vi bruger berider Hans ley, træner Lars misser og en berider ved navn bjarne fra kolding smiley de er alle rigtig dygtige:)

• #5   17. feb 2013 http://hesteleg.dk/

HMS kursus. Skal selv til det d. 23-34 marts. Min søster var til det sidste år, og selv jeg, der aldrig har interesseret mig vitterligt for HMS, kunne finde ud af det, og fik lov til at prøve, selvom jeg ikke var meldt til smiley

Weekend kursus koster 1600 - i hvert fald den jeg skal med til smiley

• #6   18. feb 2013 Hej.

Hvor i landet er det?

Jeg søger steder som kunne have interesse i at afholde samt arrangere foredragsaftner med Gitte Vestergaard.

Gitte Vestergaard er den eneste dans uddannede træner inden for Anatomisk Rigtig Ridning og Koncentreret Balance Ridning ( ARR/KBR )

ARR har hjulpet mange skadede heste med f.eks. Kissing Spines tilbage på stævnepladserne.

Gitte tager ud til klubber, butikker, hestepensioner o.lign. for at afholde introforedrag - dette kan selvfølgelig senere udvikle sig til at evt. fast samarbejde med weekendkurser m.m.

Gitte er lige nu fast tilknyttet i Rødding (næste kursus 2-3 marts 2013) og omkring Skive/Viborg hvor hun efterhånden har flere ryttere og kursister - men ved interesse kan samarbejdet også nå til jer smiley

Gitte tager ud i hele DK så afstanden vil ikke være et problem.

Har dette fanget din interesse så send mig din e-mail adresse - og jeg vil hurtigst sende dig mere uddybende informationer omkr. Gitte og hendes arbejde, samt pris m.m.

Mvh Cherie - ARR Danmark

Kommentér på:
Har du været til et godt kursus?

Annonce