{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Jamen hvad blir det næste!!!! {{forumTopicSubject}}

http://blog.troton.com/2013/02/austrian-dressage-rider-banned-for.html#!/2013/02/austrian-dressage-rider-banned-for.html

Ja man kan jo nogen gange undres over hvordan det lige er de der virkelige "dygtige" ryttere får deres heste til at gå sååå "flot"..

Godt sådan en ***** er blevet dømt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamen hvad blir det næste!!!!
  • #1   26. feb 2013 Dette er helt sikkert blot en af mange. Problemet er bare at man ser for let på det, hun og hendes træner skulle jo være fuldstændig bandlyst fra hesteverdenen, de skulle aldrig have lov til at være i nærheden af en hest igen.

• #2   26. feb 2013 øv..

• #3   26. feb 2013 Synes det er ærgerligt at på grund af eksempler som disse bliver topryttere osv. stemplet ..

• #4   26. feb 2013 Ja jeg tænker også at 9 mdr slet ikke er nok, hvis der skal sættes et signal om det bare slet ikke er i orden!!

Man begynder jo virkelig at tvivle på at der er nogen af toprytterne der træner deres heste med respekt! Øv bliver helt ærgelig over det!

• #5   26. feb 2013 jeg vil nu ikke nøjes med at mene de ikke må have med heste at gøre mere, man burde give dem en dom hvor de ikke må have noget at gøre med nogen former for dyr!!!!

• #7   26. feb 2013 Kan i give en hurtig oversættelse af hvad der står. er ikke så god til at læse engelsk.

• #8   26. feb 2013 føj siger jeg bare, har netop haft en samtale med en veninde om at der desværre er alt for mange der ikke kan ridehesten korrekt, men så længe det ser rigtigt ud tror de det er den korrekte måde at ride på:(

• #9   26. feb 2013 bidløs;
    Ja tak, den måde TWH blir trænet på er afskyeligt!!!!

Charlotte;
    hurtigt oversat: så blir hestene trænet med en "stød kæp", får spændt sten fast under næsebåndet og blir pirret med søm ved manken. Alt sammen tror jeg for at gøre hesten endnu mere følsom og kaste benene endnu højere op i luften! Sørgeligt!

Tror ikke der er sindsygt mange der virkelig kan ride en hest korrekt men man kan da i det mindste lade være med at mishandle den!

• #10   26. feb 2013 ju v: Det var kun anklagen omkring stødene, der er blevet dømt på. De andre er frafaldet, grundet manglende bevismateriale.

Bare så vi ikke laver 10 fjer om til 10 høns. smiley

• #11   26. feb 2013 JA det kan jeg da godt læse.. (der var en der spurgte hvad der stod i teksten)
    Men det er da også ret nemt at skille sig af med sten og søm....hmmm! Så der er heller ikke bevis for det modsatte, altså at de ting ikke er blevet brugt! Og der kan vist heller ikke blive nok "høns" ud af sådan en sag! føj!

• #12   26. feb 2013 Selvfølgelig er det da forkert, at træne sine heste på den måde, men at sprede falsk "sladder" er ikke så godt. smiley

Du har bare fået det formuleret sådan, at hun har trænet dem med sten under næsebåndet og søm i manken.
    Man er uskyldig, indtil andet er bevist.

• #13   26. feb 2013 sladder?
    det står i teksten...
    hvis man er syg nok til at træne sin hest med stød.. kan man nok nemt finde på de andre ting. Men det er da super ærgeligt at bevismaterialet er forsvundet og de ikke bliver dømt på det også!
    Er nu meget tilbøjelig til at tro på den pers. som har afsløret rytteren..og det er min personlige mening om den sag!

• #14   26. feb 2013 Det kan godt være, men det er jo stadig injurier. Hun er ikke dømt, og det må så være det man/vi skal gå ud fra.

Der er desværre alt for mange selvantagelser i hesteverdenen.

Man burde kunne se ar og andre skader på hestene, hvis de er trænet meget med sten under næsebåndet.

• #15   26. feb 2013 jaja... lyder næsten til du forsvarer en hestemishandler fordi hun/han ikke er dømt for alle 3 anklager.
    Og desuden er det først nu sagen er blevet afgjort så selvf. kan man ikke længere se evt skader fra det andet!
    Det er bare på tide de her hestesager bliver taget alvorligt og kommer frem i lyset!
    Jeg har INTET tilovers for de mennesker.
    Og det er jo ikke en selvantagelse for pers. er dømt for hestemish..

• #16   26. feb 2013 Jeg forsvarer hende ikke. Men hun er ikke dømt for at ligge sten under næsebåndet eller genere hesten med søm under hendes træning.

Det vi skal bringe videre er det hun rent faktisk er dømt for.

Sager kan være meget langsommelige, dommen i en sag kan være år undervejs, da man ikke vil kaste om sig med domme og derved risikere, at dømme uskyldige mennesker.

Det er en selvantagelse, for rytteren ikke dømt for alle 3 anklager, så når du dømmer hende for alle 3 anklager er det din selvantagelse at hun også har brugt søm og sten.

• #17   26. feb 2013 Det er fuldstændig sindssygt.

• #18   26. feb 2013 Ej det står i teksten fortalt af den selv samme pers som fik hende dømt for at træne med et stun gun! Det er da ikke noget jeg finder på! Men ja efter min mening kunne hun sikkert også ha gjort dette!

Vi kan nemt blive enige om hvad hun er dømt for og ikke! og jeg skrev ikke hun var dømt for dette også, men at hestene var blevet trænet med de metoder og her vælger jeg at bruge ordene fra "hestens mund" selv! Altså anklager...

• #19   14. jan 2014 Hvor er det dog frygteligt. Jeg er Tom for ord ! Hvor bliver jeg dog vred ! Den mand/ de mennesker skulle ikke møde mig - så ville de få samme tur !!
    Nøj jeg er arrig! Kan vi gøre noget ?

• #20   14. jan 2014 Charlotte - De har brugt en strøm pistol på hestene..

Det kan fx. være sådan én her. Og de gør frygtelig nas smiley

profilbillede
Kommentér på:
Jamen hvad blir det næste!!!!

Annonce