{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.759 visninger | Oprettet:

Hævet has??? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så har min hest fået en hævelse ved hasen på venstre bagben, opdagede det i torsdags og har nu prøvet at give det nogle dage, for at se om hævelse aftog, men den er stadig den samme. Han virker hverken øm eller besværet af den, altså han halter slet ikke. Da jeg lukkede ham ind i dag prøvede jeg at mærke på den da den havde været lidt varm de andre dage, men i dag var den kold, så prøvede jeg at longere ham lidt og så blev den varm igen.
Skal lige siges at han for snart et år siden var i røntgen og blev erklæret ren i røntgen, så nu lyder mit spørgsmål, hvad kan det være, har selv tænkt lidt på om han måske var blevet sparket og derfor er hævet og så har jeg også tænkt tanken om han måske er ved at udvikle "piphas", da han har tendens til engang imellem at sparke efter hestene omkring ham i boksen og derved rammer væggen af og til?

Men hvad tror i det kan være? Regner med at ringe til dyrlægen på mandag hvis det ikke er blevet bedre, men indtil da tænkte jeg at jeg lige ville høre jer ad? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet has???
Kommentér på:
Hævet has???

Annonce