{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Hævet has {{forumTopicSubject}}

Hej
Min dv vallak på 8 år har ind imellem hævelse i den ene has - synes generelt den er en smule større end den anden.. Nu er det der så igen - han er hverken øm eller halt.. Nogle gange har jeg bare reddet og andre gange ladet ham stå stille og ingen ting har gjort den store forskel det virker til at gå i sig selv igen..
Han har aldrig fået taget røntgen af benene så ved ikk om der kan være noget.. Min egen dyrlæge har ferie nu så vil ikke ringe til dyrlæge da det jo har været der før..
Nogen ide hvad det kan være ? Og hvordan man kan forebygge ?? Havde tænkt lidt på en bot hase bandage ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet has
  • #1   8. jul 2014 Billedet er lånt fra google altså er det ikke min hest. Det er det indtegnede område som hæver op og føles væske fyldt

    profilbillede
  • #2   8. jul 2014 Hvis hesten sparker kan det nemt være væske ophobning - dette gør man kun gøre noget ved hvis det gener smiley
    Tror ikke man kan gøre noget for at gøre det bedre


  • #3   9. jul 2014 Det kan også være en piphas - ved ikke om han sparker eller stamper i boksen?

  • #4   9. jul 2014 Jeg tænker piphas smiley
    Det har min egen også og det er kun kosmetisk. Nogle bliver så store at man tapper væsken, men ofte passer de bare sig selv smiley


  • #5   9. jul 2014 Han hverken sparker eller tramper meget med bagben. smiley har egentlig aldrig tænktb over at det skulle være noget da han som sagt har haft det ind imellem og synes generelt den højre has er lidt større end den venstre.. Nogle gange har jegj bare reddet normalt og andre gange har jeg givet fri.. Det har verden taget læ Gere eller kortere tid med en af løsningerne..

    Begyndte først at tænke over hvad det kunne være nu da en af pigerne i stalden spurgte om det var en mus der sad og generede.. Og må sige at jeg har aldrig haft hest med mus så er ikk helt sikker på tegnene smiley


Kommentér på:
Hævet has

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce