{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fører du en 'samtale' med din hest?
  • #1   7. mar 2013 HELE TIDEN! smiley
    - Jeg fortæller hende om min dag, og kommer ud med mine problemer og der bliver bare lettet rigtig meget fra min skuldre ved at snakke med én som bare står og lytter.. smiley

Det gør hende også roligere omkring mig og jeg kan korigere hende mere og mere med min stemme nu, simpelthen på grund af tonelejerne jeg bruger og hun ved hvad de betyder nærmest.. smiley

Er dog ikke så god til at snakke omkring andre.. Tror det er fordi jeg føler det er lidt privat, sådan en samtale med en hest.. smiley

• #2   7. mar 2013 Ja jeg hyggesnakker til mine heste.. Ligemeget om jeg er alene eller der er andre.. De forstår jo tonefaldet i stemmen så smiley

• #3   7. mar 2013 Jeg hygge snakker altid, nok der er andre omkring mig snakker jeg til ham, men når jeg er selv med ham, fører jeg lange samtaler, nogle gange bare om vejret, i går tog jeg mig selv i at spørge ham om hvad han ville lave.. Haha smiley

• #4   7. mar 2013 jeg småsnakker med alle mine dyr.. selv vores vilde undulater.. smiley det er ekstremt hyggeligt smiley

• #5   7. mar 2013 Jeg snakker tit med min! Og så fortæller jeg hende hemmeligheder som KUN hun kender til smiley

• #7   7. mar 2013 Jada. Snakker altid med ham. Men ikke om mit liv osv. Mest bare noget alle hvor sød og skør han er, og hvad han laver, og om han ikke lige kunne rykke sig.

Derudover tror jeg Picasso har se højeste tænker om ham selv.. "jeg er verdens bedste pony! - det siger amanda altid!" smiley

• #8   7. mar 2013 Altid. I stalden, på folden, under ridning.. hele tiden smiley

• #9   7. mar 2013 Ja hele tiden smiley

• #10   7. mar 2013 Jeg taler meget med både heste, hunde, katte og jeg kunne blive ved smiley
    Tjalfe snakker jeg meget med, alt fra hygge snakke, til ros, til skæld ud.. Ja, det er forskelligt smiley Men det gode ved at tale med en hest er, at man ved de ikke siger det videre smiley
    Nogengange tager jeg mig I at have samtaler i mine tanker med Tjalfe, så fortæller jeg ham ting i tankerne smiley hahaha

• #12   7. mar 2013 jeg snakker også med mine heste, mest Bella, min ældste hoppe,
    jeg fortæller hende alt muligt, og snakker bare om ting med hende, selvom jeg ikke kan høre hendes svar smiley
    men det er lidt forskelligt hvordan jeg snakker til hestene, Bella hun er lige som den jeg kan betro mig til, fortælle de ting som jeg ikke fortæller andre, og hvis jeg er ked af det, så er det også hende jeg går ud og snakker med smiley

• #13   7. mar 2013 Ja hele tiden. det er som óm hestene bliver lidt mere afslappet når man står og småsnakker lidt med dem ! smiley

• #14   7. mar 2013 Haha hvis der er en ting som jeg gør, så er det at fører samtale med min hest smiley
    Især når jeg rider og hun gør noget forkert :" Nej det var ikke det jeg mente, gør det nu ordenligt "

"nej du skal ikke gå over og spise Hø, bliv nu her!" Haha også er det ellers det sædvanlige med at jeg spørg om det var en god dag på folden, også "svarer" hun i mit hoved xD

• #15   7. mar 2013 Jeg tror jeg snakker mere med Kazan end jeg går med mennesker.
    Han er den jeg kommer til hvis jeg er ked af det, sur eller glad ligemeget hvad lytter han.
    Jeg elsker bare og stå og snakke med hesten, FORDI den lytter og svare aldrig igen!
    Nogle gang hvis folk er nogle dumme ostemadder siger jeg det til Kazan fordi han siger det ikke videre så ja jeg snakker med min hest og tror på at det er sundt! for både hesten og mennesket!

• #16   7. mar 2013 da jeg havde Bella med på skolen i sommers og jeg stod med hende i boksen og striglede hende så sagde jeg - og det gør jeg stadig - sådan nogle ting som "hallo gider du ikke lade være med det der?" eller "gider du ikke lige at stå stille" og "Bella kunne du ikke lige stå ordentligt"

hehe det var der mange der morede sig over og syntes at det var sødt, men jeg lægger slet ikke mærke til at jeg taler til hende som om at hun er et menneske smiley

• #18   7. mar 2013 Ja, der findes bare ikke noget bedre at snakke med sin hest, der står og lytter.
    -Selv jeg tror det er en god ting at gøre med sin hest både for sig selv og hesten. smiley

• #19   7. mar 2013 jeps har samtaler med alle mine heste om alt løst og fast og om dem osv osv. rigtig hyggeligt og tit brummer hestene igen dejligt

• #20   7. mar 2013 Snakker altid med min hest smiley Men når vi så rider både på bane og på tur, så synger jeg xD Så kan jeg slet ikke finde på noget at sige .. Så synger nok mere når jeg er sammen med min smiley

• #21   7. mar 2013 Jah jeg snakker altid med min hest og føre samtaler med dem hehe andet ville da være mærkeligt haha gør jeg med alle mine dyr..

• #23   7. mar 2013 Jeg er vant til at gå alene i stalden - eller sammen med min mor - og vi snakker begge med alle vores heste smiley det bliver først lidt pinligt, når jeg står og snakker med min hest, jeg har opstaldet et andet sted, end ved os selv, hvor der står 3-4 andre og nusser om deres heste ...

• #24   7. mar 2013 jeg gør det også altid. noget lignene det her:du var god idag men du skal lade være med at bukke, spæne og stoppe op din bisse og den her: hold da op du er muret har du rullet dig var? og så stopper samtalen for jeg for jo ikke noget svar smiley

• #27   7. mar 2013 Konstant!
    Både med heste, hund og katte..

Min mand siger tit: "Hva'??"
    Hvor jeg svarer. "Det var ikke til dig, men til - - "..

• #28   7. mar 2013 Haha, lyder skønt alle sammen smiley
    Nogle gange kan man godt føle sig en lille smule fjollet, når man nærmest SPØRGER det stakkels dyr om noget smiley

• #29   7. mar 2013 Snakker med alle dyr, uanset om det er mine egne eller ej. De forstår det nok ikke, men jeg føler, at det bliver for mekanisk, hvis man ikke snakker med dem, bare en lille smule :-).

• #30   7. mar 2013 Altid!
    Han kommer altid med det jeg gerne vil "hører", han "forstår" en! I sær når jeg er ked af det, så står an over mig, enten bare står eller også står han med hovedet helt inde i mig!
    Tiltror ham alt det jeg ikke kan tiltro andre!<3
    Han er og bliver min BEDSTE VEN!<3

• #32   7. mar 2013 Ja jeg snakker os med min hest.han er danskfødt islænder så slap for at lære islandsk:-D
    Hvis jeg har bedt ham rykke sig og han gør det sir jeg tak.sir os tak for indsatsen efter endt træning. Ka os finde på at sige til ham hvornår han ska ha smed:-)og roser os med stemme.igår blev han pænt stående da lastbil kørte forbi,sagde ik kun dygtig,men fortalte at det var så sejt at han blev stående selvom at der kom lastbil

Og ja,jeg snakker også til mine fisk!

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #33   7. mar 2013 Jeg kan ikke tage, når andre gør det og plejede altid at kommentere min far og mor, når de gjorde det, men så filmede min far en dag, da jeg samlede møg på folden og så........ Holder jeg min kæft fra nu af, når min far eller mor snakker med Focus. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #34   7. mar 2013 Sådan er det også tit i stalden: "Hvad sagde du?" "Det var til Focus" smiley

• #35   7. mar 2013 Altså jeg fører altid lange samtaler med hesten, både fra jorden og ryggen, også selvom der måske er andre tilstede smiley

• #36   7. mar 2013 Snakker altid med mine dyr! De kan jo ikke svare mig igen:)
    Men tager mig tit i det, og kigger omkring for at se om de hørte det og så kan man snakke videre igen smiley

• #37   7. mar 2013 Hvem forstår mig bedre end min pony?
    Jeg snakker altid med min pony, helt stille og blidt til hende. Følelsen af nærvær fra andre end mennesker er ubeskrivelig!:)

• #38   7. mar 2013 Laura og jeg fører laaange samtaler! Jeg snakker løs og Laura kigger overbærende på mig smiley Jeg snakker tit om hvad vi nu skal, fx så skal vi rense hove, du skal lige strigles i hovedet osv. Kan også finde på at sige: Hov vi glemte gamacherne i sadelrummet (som om krikken havde været med til at finde udstyret frem smiley ). Er du lige sød at flytte dig, hov hov, undskyld, kom her, bla bla bla bla! Kæften står seriøst ikke stille på mig, men tror (HÅBER!) at Laura synes det er ok smiley

• #39   7. mar 2013 jeg hygge snakker også.. smiley

som en anden skrev længere oppe, så spørger jeg også af og til hvad hesten vil lave. smiley og den kan jo ik rigtig svare.. smiley men jeg er helt sikker på at han forstår ordet spring! han blir helt kulret/glad, når jeg siger det.. smiley
    snakker også om mere personlige ting, hverdagsting, at han skal hoppe ned i korsettet, når vi skal spænde gjord, for det er da hulens irriterende at han skal puste sig op smiley og ja, vi snakker faktisk om alt..

Kommentér på:
Fører du en 'samtale' med din hest?

Annonce