{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hestehandlere
  • #1   10. mar 2013 Hej.. Jeg købte min tidligere hoppe hos Per Thybo og var absolut tilfreds med alt smiley

  • #2   10. mar 2013 Det kommer an på hvad hest du kigger efter. (;
    - Personligt ville jeg ikke købe af hestehandler.

    Jeg ville helt sikkeret vælge en privat smiley Ikke at giver nogen større sikkerhed, det er bare der jeg har de bedste erfaringer. Også især når det er din første hest, så syndes jeg bare det er mere betrykkende at handle ved en privat smiley ofte syndes jeg det ikke de aller bedste heste der ænder ved heste handler som Lisa Würtz, Per Thybo, Benny Hansen osv.. Men heste som kan være opgivet, heste fra retsager, heste folk hurtig har skullet af med osv.

    (Selvfølge kan du også finde en udemærket hest ved heste handlere smiley - Men jeg syndes ofte det er heste der har været indblandet i andre ting som er ved heste handlere)

    Held og lykke fremover smiley


  • #4   10. mar 2013 Hvad med at finde en fin hest herinde?

    Man kan aldrig stole 100% på en hestehandler, hvorimod private personer er mere pålidlige smiley


  • #6   10. mar 2013 tak for svar, tænkte også på at kikke herinde, men synes bare ikke jeg kan finde nogle. Har dog også kikket ved per Thybo, eller har kikket på hjemmesiden, men Louise K, er han okay at handle med, altså kan man forhandle ved ham, og hvis der er andet, du synes jeg skal vide omkring Per Thybo, må du MEGET gerne skrive.

  • #7   10. mar 2013 Jeg har haft to heste fra Per af, Valdemar og Winston, der har ikke været noget overhoved, men han ved hvad han vil have for hans heste, ikke særlig nem at prutte om prisen med.

  • #8   10. mar 2013 Hestehandleren
    Hos hestehandleren finder du heste af alle typer. Ofte har en hestehandler mange heste på stald, hvilket sparer tid og rejsebesvær samt giver et godt og direkte sammenligningsgrundlag. Ulempen ved at købe en hest hos en hestehandler er at du ikke direkte får indblik i din hests fortid, f.eks. med hensyn til brug og fodring. Eftersom du er overladt til at stole på hestehandlerens udsagn, kan det derfor være en god idé på forhånd at undersøge hestehandlerens omdømme.

    Salgsstalden
    I en salgsstald har de oftest mange forskellige heste i forskellige prisklasser og størrelser. Det er baseret lidt på samme måde som en hestehandler. Dog er forskellen at en hest i en salgsstald som oftest stadig ejes af en privat, som har sendt hesten til stalden for at lade stalden sælge sin hest for sig.

    Privat-handel
    Hos den private sælger finder man ofte heste som oftest er blevet for små til deres ryttere, heste der ikke er tid eller økonomi til at have mere eller heste der blot ikke paser sammen med deres nuværende ejer, og de venter blot på et nye hjem. Den private som selv sælger sin hest, har således selv kontakten med en evt. køber. Derved føler sælgeren ,at han har en bedre idé om at sin hest får det godt. Der skal dog tages højde for at en privat sælger ofte er tæt knyttet til hesten, og måske ikke er den bedste til at dømme dens styrker, svagheder og reelle værdi. Dertil kommer at en handel hos en privat kan være en ret følelsesladet oplevelse. Sidst - men ikke mindst - stiller købeloven dig ikke lige så godt, når du køber fra en privat, som når du køber fra en virksomhed eller professionel.



Kommentér på:
hestehandlere

Annonce