{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Hvilke dækkener har I (hvor mange gram?)? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg ville allerhelst købe hele butikkens rambo dækkener, men må prøve at holde mig i skindet.

Så jeg ville høre, hvad I har af dækkener?

Eller rettere sagt - bruger I tit 100 grams dækkener?

Eller bruger I enten regndækken, eller 200 grams?

Egentlig er jeg ikke vild med regndækkener, men har to. Og et 200 grams, der er for langt.

Så skal enten købe et 100 gram, eller et 200 grams.

Hvad ville I vælge? Bruger I tit 100 grams?

Jeg var i en stald, hvor de aldrig brugte overgangs dækkener, men bare smed vinterdækkener på, uden at klippe. Det vil jeg dog ikke. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke dækkener har I (hvor mange gram?)?
  • #1   18. mar 2013 Hej smiley
    Jeg personligt hader og bruge regndækner. Bruger 150 grams, 250 grams 350 grams. Og når der er rigtig koldt får de et stalddækken indenunder med 250 gram smiley

• #2   18. mar 2013 Min har gået med catago 150g hele vinteren. Bruger kun mit regndækken som ekstra hvis det andet bliver helt vådt.

• #3   18. mar 2013 Jeg bruger 150g og 300g smiley
    Mest HKM og Riders Company.

• #4   18. mar 2013 Min går med 200 g og regndækken og han er ikke klippet, men han har en ret kort pels smiley Regndækkenet er vidst masta og 200 g dækkenet er by weber. Min lillesøsters går også nogen gange med regndækken, hendes er fra Catago smiley

• #5   18. mar 2013 Jeg har 1 regndækken med fleece, 1 dækken med 200g og 1 dækken med 250g.
    De er alle sammen købt i horze. Og så har jeg diverse fleece tæpper osv, der er købt alle mulige steder smiley

• #6   18. mar 2013 jeg har vildt mange dækkener ( har mange heste) men min gamle ponyhingst på 21 som stadig går stævner er desværre nød til her i det kolde vejr og have 150 grams dyne på 300 grams stalddækken og 400 grams halsdækken ellers pisfryser han!(:

• #8   18. mar 2013 Har et 200 grams fra Finn Tack. Et regndækken med fleece fra Schou, Et regndækken fra Horseline. 150 grams stalddækken fra Horze, Et fleecedækken fra Cap, Et ulddækken (ukendt)

• #9   18. mar 2013 Jeg har 3 regndækkener, dog kun 1 der ikke er i stykker.
    Og så har jeg et 200g underdækken, og så 350g og 400g.

Jeg synes dog der er et stort spring fra 0g til 200g, så jeg ville gerne have et 100g også. Men jeg regner ikke med at hun skal have noget på næste vinter, så jeg vil ikke ud og købe et nyt dækken nu.

Hvad du skal købe kommer jo an på hvad din hest kan gå med - om 100g bliver for koldt, om 200g bliver for varmt osv. smiley

• #10   18. mar 2013 Jeg har et regndækken til min pony (Shimano), som han har på hvis det regner meget om sommeren. Så har han et fleecedækken og et 250/300g vinterdækken. Han er ikke klippet, men frøs meget her i vinters. Gucci og Nessa har hver et regndækken og et fleecedækken, til det samme som Shimano (fleecedækkenet til hvis de her stået ude i regnen, og skal tørres før de får regndækken på).

• #11   18. mar 2013 Åg gud, jeg tror jeg har enhalv milliard dækkener. Jeg bruger selv rambo, Jeg har regndækken, overgangsdækken (200g), rambo duo, underdyner til duo omtrent 4 stk (for jeg kunne jo ikke undvære demXD) og hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg gerne have supreme i vintertykkelse. så har jeg svedtæppedimsen med halt, ridedækken, fleecetæppe, 400g stalddækken, det blå showtæppe, og så en masse tæpper og fleece som ikke er rambo. Om jeg har brug for alle de dækkener - nej, jeg bruger dem fordi jeg har dem, men kunne snildt undvære et par stykker. Hvis du køber duo og så et par underdyner er du nok dækket ind, og hvis det er rambo du vil have er det alligevel oppe i pæne priser, så der ville jeg personligt foretrække at købe duoen som kan tilpasses hvis du er uheldig og din hest får flænset det vinterdækken den har. Jeg giver regndækken på når det bliver køligere og stormfuldt og når hun begynder at sætte den første pels ryger 200g dækkenet på, når det så bliver endnu koldere kommer duoen på med ialt 500g. Så kan du selv gætte dig til hvor mange dækkener jeg IKKE bruger XD

• #12   18. mar 2013 Min har gået med 300 grams ((link fjernet) Super lækkert dækken altså! Derudover har vi overgangsdækken og stalddækken smiley

• #13   18. mar 2013 Puha synes godt nok det er en jungle med alle de dækkener.
    Til ponyen har jeg alt fra sommerdækken til 400g. vinterdækken. Jeg er dog nødsaget til at have hals på hvis det blæser eller regner så har muligheden for at lave enten sommerdækken, rengdækken, 100g. dækken, 400. dækken, og 500g. dækken.
    Derudover har jeg 0g, 150g, 300g i dækkener uden hals men det er sjældent jeg bruger dem, mest som reserve.

Til den store har vi her i vinter købt et rambo duo som jeg satser på er det eneste dækken han skal have. Udover et evt. sommer eller insekt dækken smiley

• #14   18. mar 2013 Kan snart ikke holde styr på alle de dækkener jeg har...

Har et regndækken fra Rambo
    Et 400 grams vinterdækken fra Amigo
    En 100 grams dyne til vores ene Amigo dækken
    En 200 grams dyne til vores ene Amigo dækken
    Et 100 grams dækken fra Amigo
    Nok også et 200 grams dækken fra Amigo
    200 grams insulator fra Amigo som vi brugte istedet for dynerne
    300 grams insulator fra Amigo som vi brugte istedet for dynerne
    Kan ikke lige huske mere.

Og så en masse dyner og Amigo bravo dækkener er der gået i stykker og smidt ud.
    Så er der alle de andre dækkener jeg har som fleece og bumuldstæpper, ridedækkener, coolere, stalddækkener, sommerdækkener osv smiley
    Har så også hals til sommerdækken, 150 grams hals og en hals til mit 400 grams, som hun har på lige nu - kan ikke huske hvor mange gram halsen er på den.

• #15   18. mar 2013 Når jeg trapper på og ned i dækkener, går det altid med 100 grams mellemrum eller mindre, men det har jeg ikke smiley

• #16   18. mar 2013 Har rigtig mange dækkener, men bruger ikke så mange af dem smiley

Han plejer at start med et regndækken, så får han et underdækken på 150g under og når det bliver rigtig koldt så skifter jeg til et 370g vinterdækken.

• Julie L
    Julie L Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
    #17   24. mar 2013 Jeg bruger et 300 g dækken om vinteren, og skifter til et 100 g når det bliver varmere, så der kommer en overgang, hvis det bliver koldt får den et skridttæppe under dækkenet til varme yderligere, da hun er ved at være en ældre dame. smiley

• #18   25. mar 2013 jeg har 3 stk. amigo regndækken
    1 stk 150 g amigo insulator (underdækken)
    1 stk 200 g rider by horse sportsdækken
    1 stk 300 g rider by horse dressur dækken.

har prøvet mange forskellige dækkener men disse sidder perfekt på min fjordhest.

Kommentér på:
Hvilke dækkener har I (hvor mange gram?)?

Annonce