5.449 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Mandler og nødder?"
Glutenallergi
Jeg har muligvis cøliaki(glutenallergi) så må ik spise noget med gluten i...ka i nok regne ud Troede det var ene kedligt mad...men viser sig at jeg må få majsmel..og kød...bare ik normal mel (hved...
Jeg har muligvis cøliaki(glutenallergi) så må ik spise noget med gluten i...ka i nok regne ud Troede det var ene kedligt mad...men viser sig at jeg må få majsmel..og kød...bare ik normal mel (hved...
Skrevet af: Charlotte - 15. maj 2008
hjemmelavet kageopskrift
er lige kommet ind fra stalden, har været ude og ride og skal nu bage kage til når mine søskende kommer hjem fra skole :) min mor har stillet nogle ting frem jeg kan bruge men er ikke så erfaren når...
er lige kommet ind fra stalden, har været ude og ride og skal nu bage kage til når mine søskende kommer hjem fra skole :) min mor har stillet nogle ting frem jeg kan bruge men er ikke så erfaren når...
Skrevet af: Nanna ~ Bella, Choise & Rosemarie <3 - 6. mar 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Installation kogeplade 600 kr.
- Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
- Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
- Opsætning af reol og billeder 750 kr.
- Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
- montering af gardiner 400 kr.
okt 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 376
jan 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 130
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.963
Men jeg er mere betænkelig med nødder og mandler. Hunde kan jo fx dø prompte, hvis de får dem. Mange hunde kan ikke tåle det, men der er selvfølgelig også mange som kan
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
Du kan jo altid kontakte en dyrlæge eller agronom hvis du vil have et sikkert svar, for jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle kunne, men man ved aldrig. Og jeg har jo heller ingen uddanelse i det. Min ridelæres hest fik kolik fordi den spiste for mange af de der knopper på tidslerne og det var der da nok ingen der havde troet kunne ske..
aug 2008
Det kan jo bruges som en erstatning for lidt lidt mel og honning/sirup fx.
Kunne jo være der var nogen som vidste det
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 659
(marsvin og hunde kan ihvertfald ikke af denne årsag da de kan dø af selv små mængder)
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.667
så hellere være på den sikre side
aug 2008
Skallen på mandler er jo "nem" at fjerne! Den smutter man jo bare, ligesom når man laver risalamande
okt 2012
Der er ingen forskel på smuttede eller ikke smuttede mandler. Det er jo kun skind og ikke skal.
okt 2012
Mandler og nødder?