{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Hvordan er græsset lige nu? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille 19-årig hoppe på 115 cm, som jeg prøver at motionere, så hun kan tabe sig lidt. Pga. hendes sarte luftveje har hun det ikke godt med motion, hvor pulsen kommer højt op i længere tid. Derfor motionerer jeg hende ved dagligt at gå en tur med hende i frisk skridt og lidt trav og et par gange om ugen longerer jeg hende i skridt og trav, træner med lange liner og lader hende trække et bildæk. Hun får ikke andet end vitaminer/mineraler og omkring 4 kg. hø om dagen, som hun får igennem slowfeeder. Derudover går de og nipper til det nedbiddet græs på folden. Min far flyttede så hegnet idag, så de kunne få mere græs, hvilket gjorde mig lidt irriteret, for er bange for, at min "mission" om at få ponyen slanket vil gå i vasken. Vil heller ikke stå med en forfangen pony. Så nu er mit spørgsmål: skal jeg bede min far om at flytte hegnet tilbage, så de kun har det gule nedbidte græs og nippe i, eller skader græsset ikke? Og hvordan ser det ud med sukkerindholdet pt? Det er jo et par plusgrader om dagen og lidt køligere om natten.
PS. det græs, som de har fået, er ikke særlig langt, men der er nogle grønne strå imellem de gule.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er græsset lige nu?
Kommentér på:
Hvordan er græsset lige nu?

Annonce