{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadelmager Brian rützou og Charlotte fra barokamok, erfaringer
  • #1   14. apr 2013 Jeg har brugt Brian Rützou en enkelt gang her i år, og jeg synes han har gjort et rigtig godt stykke arbejde smiley han tager sig tid til at kigge på både sadel og hest smiley

• #2   14. apr 2013 Jeg bruger Charlotte og er meget glad for hende. Hun er super sød og meget professionel og bruger meget tid på at forklare hvorfor, hvordan og hvorledes. Jeg har kun hørt en enketl dårlig historie om hende, og den gik ikke på hendes dygtighed, men på at vedkommende syntes at hun havde for travlt.

Brian Rützou har jeg hørt rigtig mange grimme ting om, bland andet at han har sagt at sadlen passede, selvom den helt tydeligt slet ikke passede hesten og gled helt ud på skulderbladene. Den har jeg faktisk hørt adskillige gange....

• #3   14. apr 2013 Ved i hvilke sadler de hver især har???

• #4   14. apr 2013 Charlotte forhandler Jeremy Rudge og så har hun enkelte brugte sadler. Det er ikke det hun primært gør i.....

• #5   14. apr 2013 Jeg har en hest som har stået stille i 2 måneder ( voksepause) nu skal vi i gang igen. Men nu er der snart døgnfold. Hun har aldrig haft en sadel.

Hvornår ville i købe saddel? Før eller efter døgnfold???

• #6   14. apr 2013 Brian Rützou forhandler af nye sadler Passier, Supreme, Silhouette, Frank Baines og Cliff Barnsby. Han har dog også brugte sadler, tjek evt. hans side http://sadelmageren.dk smiley

• #7   14. apr 2013 Hvis du skal igang med den nu, skal den vel have en sadel nu smiley Jeg ville finde en sadel med gode tilpasningsmuligheder, så kan du bruge den i lægere tid. Man skal jo ikke regne med at den sadel hesten har som unghest, har den også som voksen....

• #8   14. apr 2013 Hun er tilredet i skridt og trav uden saddel. Men kan nok ikke have balance nok til at sidde i galoppen smiley :)

• #9   14. apr 2013 Wow, det er dælme frisk gjort at tilride uden sadel! smiley Jeg skulle ikke nyde noget! smiley

• #10   14. apr 2013 Jamen hun har bare været sød hele vejen igennem og vi har gået sammen i 2 år og trænet og gået ture inden jeg satte mig op. Jeg stoler fuldt ud på hende og vi har et godt bånd smiley

Jeg syntes bare nu hun har stået stille i 2 måneder har hun fået lidt mave og skal trænes lidt igen, og have lidt muskler igen.
    Og vil ikke prøve sadel når hun er på døgnfold der er de også altid runde smiley

Syntes tidspunktet er svært.

• #11   14. apr 2013 Har selv ikke været så begejstret for Brian Rützou. Jeg havde fået tilpasset en sadel men da jeg så fik den lå den stadig ikke godt og så ville han have 1000,- for at kigge på den igen! Fik dog gjort det uden beregning og anden gang lå den fint. Men lige den oplevelse gjorde at jeg siden har brugt andre sadelmagere

• #12   14. apr 2013 Hos Charlotte følger der et gratis check af sadlen med indenfor 3 måneder, hvis man har fået lavet en op- eller omstopning...

Kommentér på:
Sadelmager Brian rützou og Charlotte fra barokamok, erfaringer

Annonce