{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Behandling af lus
  • #1   14. apr 2013 Du kan også bare bruge alm frontline, og ja, det klogeste er at behandle alle heste, så i med sikkerhed er Lise fri..

• #2   14. apr 2013 Altså pipetter..

• #3   14. apr 2013 som Ingemann skriver.. skide nemt og bedst smiley
    Og så bare husk 1 i manen og 1 i halen smiley

• #4   14. apr 2013 Jeg plejer at bestille noget der hedder SWITCH - pour on Hjem fra sverige. Det er ligeså effektivt som Frontline, men meget billigere, og der er til en del behandlinger i en flaske smiley

• #5   14. apr 2013 Vi bruger Frontline, det virkede på gammel hest, men ikke på ny hest. Dyrlægen sagde 1 pipette til store hunde af +40 kg pr. 150 kg hest. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvor man putter det hen, bare det kommer på huden, for så spreder det sig i hele kroppen ... det er ikke, fordi man skal overhælde hele hesten med giftigt stads. Vi giver det bare langs manen, vi giver 3 til en 400 kgs hest.

• #6   14. apr 2013 Sidste år havde vores shetlænder lus, der skulle han behandles med frontline, som den eneste i stalden.

I januar i år, blev 2 af vores heste ramt, der blev de alle behandlet med noget til køer. Det var billigere i indkøb for os, end hvis vi skulle bruge frontline til alle 3 heste. Det skulle udskrives af dyrlægen.

Min kæreste er beslagsmed, så han kan risikere at tage det med fra en kundes hest, hvor de ikke har opdaget det endnu, eller ikke vil fortælle det.. Det vi fik til køer må vi gemme, så vi har til næste gang.

Derudover, så skal alt dit udstyr desinficeres. Også dit eget tøj.

• #7   14. apr 2013 Hej.
    Da mine havde lus, købte jeg noget ved dyrelægen der hedder sebecil. Det skal blandes op med vand.. det virkede for mig..

Kommentér på:
Behandling af lus

Annonce