{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Billigt B vitamin {{forumTopicSubject}}

Hej alle der ude

Jeg får ny hest hjem som er i underskud af alt der hedder vitaminer og tænkte at jeg derfor ville give hende lidt forskelligt..

B vitamin kur så hun bedre kan smide sin lange vinterpels og ikke bruger for meget energi på det..

ud over det kommer hun til at få fiberpiller, lucerne og racing minerals..

Lyder dette som en god plan?
hvor køber i billigt b vitamin pulver?

og er der andet man burde give hende en kur af??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt B vitamin
  • #1   27. apr 2013 Det er ikke altid en fordel at købe tingene billigere. Oftest skal de bare have mere af det og så munder det egentlig ud i det samme. Men hvis du er ude efter noget som ikke koster kassen bare fordi det hedder noget specielt så skal du jo bevæge dig udenom mærker som f.eks. Blue Horse, Spillers etc. Køb nogen der er vandopløselige, dvs. at hvis du giver hende mere end hendes krop har behov for så udskiller hun resten via urinen istedet for at blive forgiftet. Jeg kan faktisk ikke huske hvad det hed det jeg købte sidste, men det købte jeg i Miljøfoder. Ellers spørg der hor du handler foder, de kan oftest bedst vejlede dig gennem de forskellige produkter de har på hylderne.

Ellers bare brug din sune fornuft så de ikke bare sælger dig alle de produkter de har, men spørg ind til hvad de gør godt for, hvor længe man bør bruge det osv. og så tag en vurdering derudfra om det er noget du vil have med hjem. Forstå det på den måde at f.eks. en hygge/skovturs hest skal ikke have så mange ekstra forskellige ting for holde sin præstation i top op mod f.eks. en grand prix hest. Men selvfølgelig skal den være dækket ind for det en har behov for smiley

• #2   27. apr 2013 Jeg synes det lyder fint smiley . Jeg vil anbefale dig at bruge Brogaardens flydende b-vitamin smiley . Den synes jeg er super og kan virkelig se forskel på min, efter hun har fået sådan en kur.
    Jeg har tidl. brugt den fra solanum, men synes ikke den har virker så godt som den her fra Brogaarden smiley

• #3   27. apr 2013 Hvad med en Micro vital kur fra hippolyt. Det skulle være rigtig god start.

• #4   27. apr 2013 Brogaardens b +
    er jeg gald for bruge til mine 3

• #5   27. apr 2013 Mange tak for jeres svar, kigger da lige på det... vil bare gerne hjælpe den her hest på rette spor hurtigt.. Hun skulle være tynd pga føl

• #6   27. apr 2013 Altså brogardens er den billigste da der er halv dosis smiley

Men vil anbefalde mikro vital fra hippolyt - det er jo nok ikke kun b vitamin den er i underskud af ..

• #7   27. apr 2013 den er i undersku af alt den lever af wrap

Kommentér på:
Billigt B vitamin

Annonce